Aviseringar
Rensa alla

Nagelbitare!


Ämnesstartare

Roid Rage:

Om du tänker på att du får i dig lika mycket bakterier när du biter på naglarna som du skulle få om du slickar i en toalett så är det lite äckligare

Sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

So Lazy:

600-800 kr första gången

Jo jag hade förmig att det låg nått sånt i det men det var ju många år sen sist jag kollade vad det kostade.

Ska försöka prata med henne och så får vi se vad det blir. Om man säger såhär; Ensamstående mor, 4 barn, mamman går på komvux, inget jobb, soc hjälp! Kan ju bli svårt för henne att få ens 100 kr.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roid Rage:

Om du tänker på att du får i dig lika mycket bakterier när du biter på naglarna som du skulle få om du slickar i en toalett så är det lite äckligare

Tyvärr är det inte så enkelt då folk som biter så mycket på naglarna oftast inte är medvetna om att dom gör det.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lella:

svårt för henne att få ens 100 kr

Kanske nån pappa med dåligt samvete so kan bekosta?[wink] Eller nån snäll farmor eller mormor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska finnas ett sort medel för att man ska sluta bita på naglarna[rolleyes] Syrran använde det, man penslar på det precis som nagellack, det syns inte men smakar helvette[y]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Blargy:

Det ska finnas ett sort medel för att man ska sluta bita på naglarna

Jag testade sätta lite sånt medel på en nagel men jag var lik förbannat å bet på dom [cute] fast jag biter iofs inte av mina naglar för det mesta, har starka naglar trots att jag biter på dom!


   
SvaraCitera

jag biter på naglarna, när dom blir för långa... Vadå biter hon även när dom är korta?


   
SvaraCitera

Hon är väl troligtvis som rebecka.
Hon biter fortfarande på naglarna, för henne har inget funkat.
hon har provat olika medel, tejpa fingrarna, nagellack. typ det mesta men hon biter fortfarande på naglarna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lella:

haha, det är inte mig det handlar om

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag testade sätta lite sånt medel på en nagel men jag var lik förbannat å bet på dom

den är väl mer till för att man ska rycka till av smaken och tack vare det komma ihåg att man inte ska bita på naglarna[wink] borde kankse prova det själv[rolleyes] är helt hopplös när det gäller att bita av min egna naglar[crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Blargy:

är helt hopplös när det gäller att bita av min egna naglar

Jag har ju sån tur att jag inte biter av dom. [cute] fast iofs så stör det inte mig så mkt att jag biter på naglarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doppa fingerspetsarna i butansyra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte bra att sluta bita på naglarna, dom är alltid så långa nu och då känner man sej värsta tjejig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan. Man måste bara sluta. Men problemet är att man inte tänker på det.

Sådant där pissäckligt medel på naglarna borde funka. Såvida hon inte är äcklig och motstår XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

fast iofs så stör det inte mig så mkt att jag biter på naglarna

Stör inte mig heller igentligen[rolleyes] det är mer att alla i min familj stör sig på det[crazy]


   
SvaraCitera