Aviseringar
Rensa alla

Nagellack för män


Ämnesstartare

Vaaa hur många har ni


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Beror, kanske, helt på vilken typ av butik man går till.

Ja inte går jag till en inredningsbutik när jag ska inhandla rakhyvel/blad iallafall, utan jag gör väl som alla andra och går till en vanlig livsmedelsbutik eller typ Åhléns/H&M - och vad jag vet har de ganska liknande sortiment.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

absentthinking:

Ja inte går jag till en inredningsbutik när jag ska inhandla rakhyvel/blad iallafall, utan jag gör väl som alla andra och går till en vanlig livsmedelsbutik eller typ Åhléns/H&M - och vad jag vet har de ganska liknande sortiment.

Iaf jag har aldrig stött på rakhyvlar med fler än fem blad oavsett om de varit en en bäbisrosa eller svart förpackning. men kanske är möjligt.


   
SvaraCitera

är avundsjuk över att ja aldrig s1 ngt nagellack för kvinnor som verkar va så lätt att applicera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Iaf jag har aldrig stött på rakhyvlar med fler än fem blad oavsett om de varit en en bäbisrosa eller svart förpackning. men kanske är möjligt.

Beställde en gratis rakhyvel för kvinnor a while ago. Sex blad på den, döh. Tumme upp


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

absentthinking:

Beställde en gratis rakhyvel för kvinnor a while ago. Sex blad på den, döh. Tumme upp

hur kan det ens behövas så många blad... har aldrig känt ett behov av fler än två...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

hur kan det ens behövas så många blad... har aldrig känt ett behov av fler än två...

Feels smoooooth tho


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

absentthinking:
Feels smoooooth tho

känns ju ingen skillnad alls 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

känns ju ingen skillnad alls 🙁

joho, prova!


   
SvaraCitera