Aviseringar
Rensa alla

Nagellack kille


Skit i vad andra säger, måla på du! 


   
SvaraCitera
Smilen

Kör du på. Finns de som gillar det och de som kanske ogillar det.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Strunta i dem bara, visst kan det vara nytt för någon att se killar med nagellack men det är inte ovanligt för killar att ha det, straight eller gay. 

Om jag var du skulle jag frågat läraren varför och beroende på vad de säger skulle jag tala med dens chef, dsv. rektorn och ta upp det. Det skulle vara så mycket värre ifall denna läraren sa något sådant till en yngre elev/person (vet inte hur gammal du är, men antar att du åker runt till skolor pga. jobb(?)). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Strunta i dem bara, visst kan det vara nytt för någon att se killar med nagellack men det är inte ovanligt för killar att ha det, straight eller gay. 

Om jag var du skulle jag frågat läraren varför och beroende på vad de säger skulle jag tala med dens chef, dsv. rektorn och ta upp det. Det skulle vara så mycket värre ifall denna läraren sa något sådant till en yngre elev/person (vet inte hur gammal du är, men antar att du åker runt till skolor pga. jobb(?)). 

Precis jobb, pratade faktiskt med rektorn vet inte vad som hände med läraren. Fyller 21

Tack, älskart riktig ego boost ska peka finger med mina målade naglar åt dom som glor. 


   
SvaraCitera

Kör på om det gör dig lycklig 


   
SvaraCitera

hej jag är en kille som gillar nagellack men har tröttnat på genomskinligt nu frågar jag er tjejer (experterna) vad tycker ni om ni nu måste välja färg och inte genomskinligt vad skulle ni ha valt för färg och vilket är det bästa märket dum fråga men jag som inte vet???


   
SvaraCitera