Aviseringar
Rensa alla

nagellack tråden


Ämnesstartare

här i kan man visa hur man har målat sina naglar ^^

köpte nytt nagellack igår o det blev rätt snyggt tycker jag 🙂 tog två bilder och det är när jag har mina nya ringar och nya armband också 😉 på ena handen o på den andra har jag bara nagellack. behöver mer smycken så jag kan ha till båda händerna.
Image
Image
snyggt eller? ^^
tänkte bara säga det också att även om man är född med fula händer som jag så kan man göra dem snygga


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är det rosa eller lila?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske postar en bild här någon dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

är det rosa eller lila?

mittemellan, mest rosa. är bara lite lila i ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jobbigt att ha långa naglar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

mittemellan, mest rosa. är bara lite lila i ^^

okej fint tyckte jag fast jag har aldrig rosa för jag är för ful

jag ska måla mina naglar idag kan du hjälpa mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kanske postar en bild här någon dag.

okej det går bra

STORM:

Vad jobbigt att ha långa naglar.

jobbigare att vara ful tkr jag ^^ mena om man har korta naglar så är man ful [crazy] vad är viktigast att ha snygga naglar eller fula?? skulle du vilja vara jätteful bara för det är jobbigt lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

okej fint tyckte jag fast jag har aldrig rosa för jag är för ful

Om du menar cool när du säger ful så ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Om du menar cool när du säger ful så ja.

grishud mina händer blir röda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

okej fint tyckte jag fast jag har aldrig rosa för jag är för ful

jag ska måla mina naglar idag kan du hjälpa mig

okej vilken färg tycker du är snyggt på nagellack? jag tycker blå men kunde inte öppna det nagellacket, korken satt åt as hårt måste ha varit nån tönt som satt dit den för hårt så man inte kunde öppna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

okej vilken färg tycker du är snyggt på nagellack? jag tycker blå men kunde inte öppna det nagellacket

blå och andra dumma färger som ingen vill ha jag tänkte posta bilder på dom jag har att välja mellan om jag får det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

blå och andra dumma färger som ingen vill ha jag tänkte posta bilder på dom jag har att välja mellan om jag får det

ja va kul om du gör de [wink] borde köpa fler, har typ bara fem nagellack att välja bland. inte så kul att bara kunna ha fem olika färger på naglarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ja va kul om du gör de borde köpa fler, har typ bara fem nagellack att välja bland. inte så kul att bara kunna ha fem olika färger på naglarna.

man kan stjäla det är lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

grishud mina händer blir röda

Menade mer, du har oftast andra coola färger istället för rosa, men du har inte fula händer. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Menade mer, du har oftast andra coola färger istället för rosa, men du har inte fula händer.

aha tack


   
SvaraCitera