Aviseringar
Rensa alla

Nageltråden


Ämnesstartare

Tror d funnits 1 sånhär tråd förut men hittar ej

iaf kan man visa sina naglar här för d kan va festligt


   
Citera
Ämnesetiketter

Tipsa var man köper billigt nagellack


   
SvaraCitera

funderar på att cykla hem till min kompis för att hämta ett nytt nagellack jag glömde där, vill ha d ikväll mkt fint 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Tipsa var man köper billigt nagellack

va vill du ha för nagellack?

depend är ju billigt typ var du än köper det, men jag tkr d suger också. hm's egna är väl också relativt billigt

nordicfeel.se har bra pris på opi


   
SvaraCitera

den sekundära pycnoharkessiska teorin: funderar på att cykla hem till min kompis för att hämta ett nytt nagellack jag glömde där, vill ha d ikväll mkt fint

blir det fest ikväll eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
funderar på att cykla hem till min kompis för att hämta ett nytt nagellack jag glömde där, vill ha d ikväll mkt fint 

vikken färg??


   
SvaraCitera

Johansson:

blir det fest ikväll eller?

mm fest med reben fett röj techno house rave disco


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har 1 fint ljusblått nagellack på mig med guldig, silvrig och mörkblå folie på

d blev mkt fint

skulle ladda upp 1 bild men d ba krånglade


   
SvaraCitera

Mina är sexiga, ska ta bild snart och visa. 


   
SvaraCitera

image_9.jpg

d silvriga hologram silver wöwöwöwöwöwööwöwöwöwöwöwöwööwöw e så fint


   
SvaraCitera

den sekundära pycnoharkessiska teorin: mm fest med reben fett röj techno house rave disco

Fest fest, låter bra hörrdu! du kan ju snapchata en bild eller två alltid kul. Tare lugnt gott nytt år på dig och din kompis : )


   
SvaraCitera

Försöker att måla dom ibland, men blir typ ljusa nyanser då, aprikosfärgat, ljusrosa, beige, vittglansigt jaaa 
men sen är jag skitdålig på att ta bort de när de blir dåligt, sen använder jag naglarna och händerna mycket så är inte helt ovanligt att jag råkar bryta en nagel eller två, och så växer naglarna asfort med 🙁 


   
SvaraCitera
mynona

mina naglar är ingenting att se. så fort jag ser på dem har ännu en av dem spruckit och måste klippas av sedan sist. skräp


   
SvaraCitera

Har börjat måla naglarna igen. Gillar i princip bara varma och murriga färger. Fick två nagellack i julkeklapp också. Ett rödglittrigt och ett silverglittrigt.


   
SvaraCitera

Köpte ett carl larssonblått nagellack på Lindexs rea. Har nu på det och hoppas det passar med min röda klänning.


   
SvaraCitera