Aviseringar
Rensa alla

Någon?


saju
 saju
Ämnesstartare

Jag behöver någon att snacka med, någon som har varit med om mycket, som kan relatera till mina problem... Snälla.


   
Citera
blum
 blum

Vad har du för problem då? svårt att veta om man kan relatera till dem om du inte beskriver dem lite..


   
SvaraCitera

ganska smart om du säger vad du har för problem,men antar att du är äs-barn som alla andra tjejer på detta forumet


   
SvaraCitera

För att veta om vi kan relatera till dina problem så skulle det underlätta om du skrev vad dina problem är.

Edit: Pucktrea. [sad]


   
SvaraCitera

Du har PM.


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

Läs min blogg isf.
Och jaaaa, Jag är ett fucking ÄS barn, och jag vet att alla andra också är dt här, men fan dt är inte det detta handlar om. Så ska ni komma med kommentarer om ÄS eller nåt, så sug min feta kuk. Jag är inte på humör för sånt shit nu.


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

Läs min blogg isf.
Och jaaaa, Jag är ett fucking ÄS barn, och jag vet att alla andra också är dt här, men fan dt är inte det detta handlar om. Så ska ni komma med kommentarer om ÄS eller nåt, så sug min feta kuk. Jag är inte på humör för sånt shit nu.


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

Ah fuck it...


   
SvaraCitera

Alla andra är ej ÄSbarn. [smile]


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

Nej men dom flesta...


   
SvaraCitera

Inte ens dom flesta. [smile]


   
SvaraCitera

saju:

så sug min feta kuk

oj, en transa[blush]


   
SvaraCitera

Hm jag skulle gärna vilja lyssna och så men jag tror inte jag orkar för då känns det som jag får ett ansvar som jag inte klarar [sad] Hoppas du hittar någon att prata med


   
SvaraCitera

ps [love]


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

SUKOF, det tycker jag iaf. Mer än hälften av alla bloggar man läser här skriver om ÄS.

Moisturizing: Det är lugnt, jag förstår.


   
SvaraCitera