Aviseringar
Rensa alla

Någon annan som blir irriterad på detta?


Ämnesstartare

När dom sätter typ 25 åringar i roller som typ 18 och 19, så irriterande! Man ser ju klart och tydligt att dom är äldre [tired]


   
Citera
Ämnesstartare

Håller med!!!


   
SvaraCitera

Det är värre när dom är ännu äldre. Som den där vidriga hollywood-frun som hette nånting med winter. Hon gjorde ju en skitfilm och spelade 25-åring fast hon säkert är 40 och har genomgått ett tiotal plastikoperationer.
Hon är så jävla äcklig så man blir arg bara av att se henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah det är sant.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en bild på S3on!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Hon är så jävla äcklig så man blir arg bara av att se henne.

låter hemskt[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

en bild på S3on!!!!

[wink]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Det är det! Kan du föreställa dig den här vidriga skatan spela ung tjej som dejtar en kille som faktiskt ÄR ung?

​vidrig slyna

[cry]vad har hänt med världen, kärringen är ju skin och ben! Ser ut som att hon är en Predator/downsyndrom/En snubbe jag såg en gång som såg äcklig ut[cry]


   
SvaraCitera

Netherlick:

[cry]vad har hänt med världen, kärringen är ju skin och ben! Ser ut som att hon är en Predator/downsyndrom/En snubbe jag såg en gång som såg äcklig ut[cry]

Problemet är att i hollywood är äckligt = vackert. Det enda hennes utseende duger till är att spela zombie i resident evil...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

äckligt = vackert.

wow jag kanske ska flytta dit då, kanske tycker jag ser ut som en gud elr nått[blush]

ööörkarn:

Det enda hennes utseende duger till är att spela zombie i resident evil...

hahah xD typ, fast jag tycker du är för snäll emot henne[no-no] ska inte ha en sån cool roll[surprised] zombies är inte äckliga bara missförstådda varelser som har ruttnat lite[y] det enda hon kan få spela är sig själv och den rollen var misslyckad redan från början xD


   
SvaraCitera

Netherlick:

wow jag kanske ska flytta dit då, kanske tycker jag ser ut som en gud elr nått[blush]

Om du har plastikopererat dig blir du säkert en skönhet. [cute]

Netherlick:

fast jag tycker du är för snäll emot henne[no-no]

Men hon vill ju vara vacker så det måste vara en mardröm för henne. [surprised]

Netherlick:

det enda hon kan få spela är sig själv och den rollen var misslyckad redan från början xD

Visserligen kan hon inte agera ö.h.t men okej.


   
SvaraCitera

Tycker det är värre när typ 20åringar ska spela 16 [no-no]


   
SvaraCitera

Haha typ Dawson's creek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej tycker jag inte. beror ju på

du kan ju kolla upp Ellen Page till exempel, hon ser ut att vara mycket yngre än vad hon är. Allison Lohman brukade också ofta spela mycket yngre och gjorde det bra


   
SvaraCitera