Aviseringar
Rensa alla

någon annan som blir mobbad pågrund av att dom är bi/homosexuella??


läs bibeln så fattar du!

tror det inte fans några bögar eller äckliga lebbfittor. i nya/gammla testamentet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart inte. Men själv mobbar jag homo/bisexuella, fast jag brukar föredra att kalla dem "sneknullade"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, lite får du väl tåla


   
SvaraCitera

ebbabra:

det är ju bara endel som är homosexuellaO.O så vafan spelar det för roll??

Tänk om alla Heterosexuella skulle dö och kvar fanns bara massa Homosexuella retards... [cool]

Bögar är äckliga [cry] !

Tycker Homosexuallitet borde fortfarande klassas som en Psykisk / Mental sjukdom. Tro fan att det är något fel i huvudet på dom när dom undviker ifrån det normala! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trewqaz18:

tror det inte fans några bögar eller äckliga lebbfittor. i nya/gammla testamentet!

Öh... Jesus? [confused]


   
SvaraCitera

En i min kompis skola var homosexuell. Han (inte min kompis) blev mobbad och det slutade med att han hoppade framför tåget. De fick skrapa av honom från vindrutan som köttfärs.[tard]

Sensmoral: Hoppa inte framför tåget så du blir till köttfärs.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Usch fy vilka idioter det finns!!

Vad fittan vill ha kan man inte bestämma.. Det är naturligt med homosexualitet. Annars skulle det aldrig existera!

Att bli mobbad för att man är heterosexuell är också fel, något som en del av vi hbt-folk gör. Tycker det är dubbelmoral.

Om bara homosexuella fanns kvar så tror jag att dom skulle skaffa barn ändå, hjälpa varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trewqaz18:

tror det inte fans några bögar eller äckliga lebbfittor. i nya/gammla testamentet!

Eh, jo?


   
SvaraCitera

ja, blir utfryst av hälften, slagen av andra hälften. pga att ja ä bög


   
SvaraCitera

Jag är Bisexuell & jag har blivit mobbad för det. Jag tycker egentligen att det är hur jävla dumt som helst att mobba någon pga läggning, utseende osv. & det dummaste jag har hört från någon är att människan kommer att dö ut pga homosexuella! tvärtom, jorden är överbefolkad..


   
SvaraCitera

trewqaz18:

läs bibeln så fattar du!

Läs bibeln själv..


   
SvaraCitera

pedobear:

jorden är överbefolkad..

inte sant, men det är ingen bra anledning emot homosexuella.


   
SvaraCitera

Bjärgo:

inte sant, men det är ingen bra anledning emot homosexuella.

Haha, alltså, man kan INTE ändra sin sexuella läggning. Hur mycket man nu än tjatar om det så kan man inte. & dessutom så är det ju inget fel med att vara homo/bi. Struntar totalt i bibeln för den består bara utav massa bullshit.


   
SvaraCitera

pedobear:

man kan INTE ändra sin sexuella läggning.

Har jag sagt något annat? Bibeln består inte av bullshit, men Bibeln i helhet har inte den attityden om homosexuella som du tror.
Allt jag sa var att Jorden INTE är överbefolkad.. Hoppa inte på mig för något annat.


   
SvaraCitera