Aviseringar
Rensa alla

Någon annan som kände till detta?


Ämnesstartare

honolulu:

+ varför har du nytt account? [shake] fick du kicken?? [wink][crazy]

Nä, bland annat av skälet i OP'n. Jag var lite småtrött på själva modererandet, och grinig över hela situationen med paragraf 19 och hur de (inte) hanterat klagomål mot den, och sen fick jag höra om det här och då kändes det som att bägaren rann över. Så passade på att avregga mig när jag ändå skulle sluta modda, så jag kunde ta chansen att banna sming, arazoid och blofeldt för en kväll.
Mest för att attentionwhora och ställa till med en show, liksom.


   
SvaraCitera

honolulu:

This looks like a job for..........

lol

Anmäld för missbruk!

honolulu:

Sen tror jag mer att jag ville utnyttja möjligheten till en riktig detektiv!! [blush]

Håll ut Proteus, jag ska hitta någon som är svårast i världen för UMare att klura ut, som bara du kan!!

Det låter bra. Måste utöka mitt UM-dex lite grann. Gotta stalk 'em all!


   
SvaraCitera

KingGurka:

Mest för att attentionwhora och ställa till med en show, liksom.

HAHA. Äg.
Okej, thx för the explanation.

Proteus:

Det låter bra. Måste utöka mitt UM-dex lite grann. Gotta stalk 'em all!

Haha, you know it's your destiny!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Gotta stalk 'em all!

haha


   
SvaraCitera

honolulu:

Haha, you know it's your destiny!

Ja, har börjat inse det nu. Förut skämdes jag över mina tendenser och var rädd för vad folk skulle tycka. Jag försökte stävja dem. Nu förstår jag att jag måste omfamna dem, bli ett med dem. Jag måste vara det allseende ögat som vakar över er alla. Det är mitt öde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

proteus nya bild ser ut som........... [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Proteus:

Ja, har börjat inse det nu. Förut skämdes jag över mina tendenser och var rädd för vad folk skulle tycka. Jag försökte stävja dem. Nu förstår jag att jag måste omfamna dem, bli ett med dem. Jag måste vara det allseende ögat som vakar över er alla. Det är mitt öde.

Ja. Absolut, ja. Jag håller med dig. Jag behöver dig. Jag känner mig så vilsen i denna djungel av avreggningar och omreggningar. Vissa dagar vet jag inte ens vem jag själv är! [cry] Jag tror att you've been sent to me.

Kakaoxo:

proteus nya bild ser ut som........... [cry][cry][cry]

din? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

proteus nya bild ser ut som...........

tänkte också på!!!!!!!

VAGINA MMM HEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cootl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjuvläste inte en moderator en viss umtjejs pm för något år sedan och blev av med sin tron?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

tjuvläste inte en moderator en viss umtjejs pm för något år sedan och blev av med sin tron?

Mods kan generellt sett inte tjuvläsa PM på andra sätt än vanliga användare kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Mods kan generellt sett inte tjuvläsa PM på andra sätt än vanliga användare kan.

nej men har hört från källor att det fanns en bugg i systemet så att man kunde anmäla pm på något sätt som mod och sedan se dom då detta genomförts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

nej men har hört från källor att det fanns en bugg i systemet så att man kunde anmäla pm på något sätt som mod och sedan se dom då detta genomförts.

Måste varit längesen, har inget minne av att någonsin ha kunnat anmäla PM. Men kan ha missat något om det var kortlivat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

din?

aa så het är ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

proteus nya bild ser ut som...........

Idoufe:

tänkte också på!!!!!!

ni e ju bara snuskiga [shake], tänkte själv inte på d. o då e jag kille lixxx


   
SvaraCitera