Aviseringar
Rensa alla

någon annan som


Ämnesstartare

blir GALEN vid hunger? menar inte lite småkinkig utan jag känner att jag nästan blir kapabel till vad som helst. [cry]

killen min undrar om jag har någon slags störning eller om det är vanligt?


   
Citera
Ämnesstartare

Blir jättehemskt när jag är riktigt hungrig. Typ... blir elak, gnällig, kan börja gråta lätt, hatar livet, påpekar hög och ljudligt om hur mycket jag hatar livet, säger elaka saker osv osv [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Blir jättehemskt när jag är riktigt hungrig. Typ... blir elak, gnällig, kan börja gråta lätt, hatar livet, påpekar hög och ljudligt om hur mycket jag hatar livet, säger elaka saker osv osv [blush][blush]

aaah. precis. blir fysiskt våldsam också, vilket jag faktiskt skäms för. är ju inte sån annars [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir ej trevlig när jag går hungrig
+ mår sinnessjukt illa när jag väl äter sen, så är inte trevlig då heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

aaah. precis. blir fysiskt våldsam också, vilket jag faktiskt skäms för. är ju inte sån annars

Tobbish säger att jag slår honom när jag är hungrig [sad] Eller ja, att jag slår honom och sen motiverar med att jag är hungrig :c

Obs, han säger att jag inte slår hårt, utan att jag slår som en tjej, så han kommer ej till skada!! [blush]


   
SvaraCitera

Blir ej galen. Fast blir på dåligt humör, och så säger jag till mig själv att nu är jag på dåligt humör och att jag borde ta det lungt. Och så blir jag sur på mig själv för att jag säger till mig själv [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Obs, han säger att jag inte slår hårt, utan att jag slår som en tjej, så han kommer ej till skada!! [blush]

jo självklart inte men ändå. jagade honom nyss med sopkvasten och lät honom inte gå på toa förs jag fått mat i mig [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir yr och kan inte tänka på annat än min överlevnad.
Som ett djur. Har nog kannibalistiska tendenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blir yr och kan inte tänka på annat än min överlevnad.

haha. upplever inte några fysiska besvär, eller kanske jag gör. men min galna sida tar över. började halvt böla över att jag inte hittade min favoritvitlökspress


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir ledsen och som ett litet barn. Ibland blir jag så förtvivlad när jag är hungrig att jag börjar gråta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir inte galen men får blodsockerfall hur lätt som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen jag slutade röka känns minsta hunger helt..."outhärdlig" [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar känslan av att vara jättehungrig[n] det gör ju fett ont i magen att vara hungrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad] jävla umare, det är väl klart ingen gillar att va hungrig jag vill höra storys om vilka ni knivhuggit osv pga hunger [cry]

Wanking_BC:

Sen jag slutade röka känns minsta hunger helt..."outhärdlig" [sad]

jag får kanske börja röka mellan måltiderna då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

menar inte lite småkinkig utan jag känner att jag nästan blir kapabel till vad som helst

Blir oxå sån och hatar allt och alla, så det är du inte ensam om vill jag lova.


   
SvaraCitera