Aviseringar
Rensa alla

Någon att prata ut med


Ämnesstartare

Hej på er [cute]

Har ett tag känt att jag behöver ha någon att prata ut om typ allt och alla med. Försökte då genom internet litegrann men allt ledde förr eller senare till att sexprat eller liknande, dock inte från min sida [no-no]

Så ni som lyckats hitta de fina människorna ute på nätet (som jag är säker på att finns där [rolleyes] ), HUR FAN GJORDE NI FÖR ATT UNDVIKA KÅTA SMÅPOJKAR? [y]


   
Citera

sannerligen:

till att sexprat eller liknande

lol internet

sannerligen:

HUR FAN GJORDE NI FÖR ATT UNDVIKA KÅTA SMÅPOJKAR? [y]

undvik internet
seriöst, att ha tuttar plus en vilja att samtala om känslor är bäddat för...sexprat samt besvikelse i den ordningen

Vill du ha någon att prata med så hitta någon random på nätet som verkar okej (långt sökande) eller kontakta ett proffs och betala det som krävs eller (om det finns) gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet har sina nackdelar [cry]

men saken är ju att jag har vänner som jag kan prata ut om det allra mesta med irl, men skönt att ha någon som inte vet något alls innan. [wink] psykologer har jag gått till en gång i livet och de skrämmer mig... [chocked]


   
SvaraCitera

alltså antingen: prata med homosexuella män eller heterosexuella kvinnor, eller häng på ett ställe ett tag först så lär du dig vilka som är värda att prata med.


   
SvaraCitera

sannerligen:

men saken är ju att jag har vänner som jag kan prata ut om det allra mesta med irl, men skönt att ha någon som inte vet något alls innan.

Plocka någon random som orkar lyssna då 🙂
Killar som inte bryr sig om tjejer är ett bra tips, homosexuella är de uppenbara men det finns de som bara tröttnat på skiten som kan tänkas lyssna med


   
SvaraCitera

du borde förslagsvis hänga på forum i stil med p3star ifall du vill prata ut med internetpretton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för tipsen.. får väl försöka hitta någon som matchar in på beskrivningarna då.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag har ingen aning om hur jag lyckas med att hitta vettiga personer att prata med på internet... De bara dyker upp.

Jag tror att det hjälper om man skriver vanlig svenska och inte med för många förkortningar. Ligga lågt och undersöka och läsa/lyssna innan man tar kontakt. Har nog inte fler råd... Tyvärr.


   
SvaraCitera

Prata med mig [blush]


   
SvaraCitera

Du kanske inte är intressant på något annat plan.


   
SvaraCitera

sannerligen:

Har ett tag känt att jag behöver ha någon att prata ut om typ allt och alla med. Försökte då genom internet litegrann men allt ledde förr eller senare till att sexprat eller liknande, dock inte från min sida


   
SvaraCitera

pallo217:

Vem talar du till? Mig eller någon annan?


   
SvaraCitera

Thamine:

Vem talar du till? Mig eller någon annan?

Känner du dig träffad?


   
SvaraCitera

pallo217:

Känner du dig träffad?

En aning utpekad av någon anledning...
Kan vara så enkelt som att jag hade min kommentar ovanför din.
Tror det är så enkelt...


   
SvaraCitera

Thamine:

En aning utpekad av någon anledning...
Kan vara så enkelt som att jag hade min kommentar ovanför din.
Tror det är så enkelt...

Kvinnor tror ofta fel däremot, ni har ingen förståelse för logik.


   
SvaraCitera