Aviseringar
Rensa alla

Någon brud ....


Ämnesstartare

Någon brud som kan rekommendera ett bra mineralpuder som inte gör att man får finnar på en gång och täpper igen alla porerna i fejset? TACK!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Själv har jag använt loreals mineralpuder sen typ urminnes tider. Tycker det funkar bra [smile]. Annars ska ju id-puder va typ bäst har man hört [cute]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde inatt att jag snattade puder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheercover, oslagbaaaaaaaaaart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sheercover, oslagbaaaaaaaaaart

beställt från tvshop? är så misstänksam mot sådant


   
SvaraCitera

iD barminerals och ​Estée Lauders. iD är på 9g, EL på 15 g och båda kostar ca 400.

Men köp inte iDs rekommenderade kabuki brush för den är rätt kass. Fråga om dom har något annat. Till Estée Lauder-grejen är Elisabeth Ardens borste underbar (~200kr) :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det inte besvärligare än vad det redan är. Skippa sminket. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

beställt från tvshop? är så misstänksam mot sådant

ah vi har diskuterat detta förut flummis [wink] är också misstänksam mot tvshop men denna produkt är amazing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ah vi har diskuterat detta förut flummis [wink] är också misstänksam mot tvshop men denna produkt är amazing

Har 0 minne av det [shake][sad][blush]
Är det dyrt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har 0 minne av det
Är det dyrt?

haha har superminn1

nä inte särskilt dyrt förhållandevis till konkurrenter med likvärdig kvalité. beställde först en neccesär där man fick med alla nödvändiga penslar/borstar/svamp, primer, duoconcealer, två olika mineralpuder och lite annat för 600 kr med inräknad frakt, sedan har jag fyllt på när det tagit slut med concealer (99 kr och större mängd än den i neccesären) + mineralpuder (199 kr, också den större). skitbra är det verkligen:

http://www.sheercover.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

edan har jag fyllt på när det tagit slut med concealer (99 kr och större mängd än den i neccesären) + mineralpuder (199 kr, också den större). skitbra är det verkligen:

Men måste man inte betala för grejer var 60:e dag då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men måste man inte betala för grejer var 60:e dag då?

man blir automatiskt medlem i deras klubb när man köper neccesären, men jag ringde och sa upp det så fort jag fick sminket och det är no problemz. när man beställer enstaka produkter så blir man inte medlem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

man blir automatiskt medlem i deras klubb när man köper neccesären, men jag ringde och sa upp det så fort jag fick sminket och det är no problemz. när man beställer enstaka produkter så blir man inte medlem.

Aha, ska också göra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha, ska också göra så.

ska du beställa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ska du beställa?

Ah, tänkte ändå köpa smink imorgon.


   
SvaraCitera