Aviseringar
Rensa alla

Någon här som lirar Cyberrepublik?


Tjena, tänkte kolla om det finns någon här på forumet som spelar Cyberrepublik. Den som spelar det får gärna lägga till DrugNinjo! [smile]

Ni som lirar det kan väll även berätta vad ni har för e-skill samt vad ni lagt mest points på för vapen.[bigsmile]

Själv har man satsat mest på manufacture och vanligt handvapen. Jag äger även två företag och tidningen Lövbladet!

För er som inte vet vad Cyberrepublik är så kan jag tala om det för er. cRepublik har funnits i 7 dagar och är ett socialt MMOG som utspelar sig i en fiktiv värld med tusentals medspelare. Spelet är en världssimulator där du som medborgare i ett valfritt land kan påverka och ändra på historien genom alla spelets möjligheter och vägar. Vare sig du vill bli president över ett land med tusentals invånare, politiker i kongressen, egenföretagare eller en fruktad soldat så är cRepublik spelet för dig. Så gå med idag och var med från början! Hjälp cSverige att bli det ledande landet!

För er som skulle vilja pröva på spelet kan bara gå in på http://www.cyberrepublik.com/en/r​egister


   
Citera

Aldrig hört talas om det så svar nej


   
SvaraCitera

Image
DELETE
DELETE
DELETE


   
SvaraCitera

Typ som det där e-republic fast nåt annat? [crazy]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Typ som det där e-republic fast nåt annat?

På ett ungefär. Fast jag skulle säga att ekonomisystemet på cRepublik är mycket bättre.

Men om man bortser från ekonomisystemet så är det samma spel.


   
SvaraCitera

Handlar det om sådana "cy-borgs"?[cute]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Handlar det om sådana "cy-borgs"?[cute]

Nope ^^


   
SvaraCitera

Verkligen ingen som spelar c-rep?


   
SvaraCitera

Måste säga att spelet är väldigt roligt. Speciellt nu när vi har fått lite fart på cSverige igen. Vi har även lyckats attackera och ta över några Norska regioner. Om vi lyckas få in fler spelare så kommer vi snart kunna befria de delar av cSverige som Polen ockuperar just nu.


   
SvaraCitera

Jag har precis reggat mig på cRep, ska se om jag kommer i gång...gissar på att det är som eRepublik var för något år sedan?


   
SvaraCitera