Aviseringar
Rensa alla

Någon i samma situvation??


Ämnesstartare

Är de någon där ute som är i samma situvation som mig? Jag har levt med mitt ex i 3,8 år och i 3 års tid har jag blivit fysiskt och psykist misshandlad nu har jag äntligen tagit mig ur de. Men han släpper mig inte[shake] Han trakaserar och håller på fortfarande ska iväg till polisen och ansöka om besöksförjud.. Snälla skriv om du känner igen dig i min situvation..
Tack


   
Citera

ajja86:

ska iväg till polisen och ansöka om besöksförjud..

Bra[y]


   
SvaraCitera

Hmm, av stavning att döma så talar du sanning. Misshandlad har du helt klart blivit.

Men... nä [sad]


   
SvaraCitera

Var inte så jävla feg, när han sover kan du sticka kniven i honom! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hmm, av stavning att döma så talar du sanning. Misshandlad har du helt klart blivit.

Dina kommentarer alltså [rolleyes][bigsmile] inte första gången du lyckas.

Ont: Ja, finns en hel del sjukt folk. Bra att du ska ansöka om besöksförbud iaf, gör det så fort du kan. Hjälper inte de så får du polisanmäla han.

Dold text: fick ju lov att klämma till med nått [hidden-blush]


   
SvaraCitera

förstår inte att du var tsm med han så länge [shake]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Dina kommentarer alltså [rolleyes][bigsmile] inte första gången du lyckas.

A man got to do... [wink]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Jag på avataren, tycks?? 😉

heting [wink]


   
SvaraCitera

ajja86:

situvation

Situation.

DITT JÄVLA LOL [mad][tired]


   
SvaraCitera

många som varit och är i din situation tyvärr[sad]
hoppas det aldrig händer mig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ont: Ja, finns en hel del sjukt folk. Bra att du ska ansöka om besöksförbud iaf, gör det så fort du kan. Hjälper inte de så får du polisanmäla han.

Ja vi får hoppas att han ger sig med de.. Orkar inte.. [cry][cry]


   
SvaraCitera

22 år och kan inte stava till situation? Vart är världen på väg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det heter dyslexi. Om ni som skrivit korkade saker inte vet vad det innebär så googla det och lär er något nytt....
Så korkat att skriva så jävla dumma saker till de som faktiskt behöver råd och stöd. För det är väl vad denna sida är till för??
Men det är klart....ni har väl då antagligen själva blivit utsatta för både det ena och det andra...säkerligen hemma.
Väx upp!!


   
SvaraCitera

grattis och lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ni som bara gillar att få andra att må sämre....bör söka er till ett annat forum eller rent av avsluta ert medlemskap här.
Att hetsa andra som mår dåligt....det är inte bara farligt utan även olagligt....


   
SvaraCitera