Aviseringar
Rensa alla

Någon mer en jag som vill knulla andariel!?


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nej.

altså tjejer behöver inte ens skriva här, klart ni inte vill ligga med en tjej, de fattar väl vem som helst, håll er till twilight trådarna istället där ni kan skvallra om hur stor kuk edward eller jacob har


   
SvaraCitera

Schlatan:

Din grekiska måste vara den sämsta skiten jag någonsin sett,
du sitter säkert hemma och ollar hentai hela dagarna istället för att gå i skolan.

ja


   
SvaraCitera

Schlatan:

altså tjejer behöver inte ens skriva här, klart ni inte vill ligga med en tjej, de fattar väl vem som helst, håll er till twilight trådarna istället där ni kan skvallra om hur stor kuk edward eller jacob har

Du kan vara en "tjej".


   
SvaraCitera

Schlatan:

muskelknut

åh, skrattar [love]

hur många gånger har du sett twilight egentligen? vem är militärsnubben?


   
SvaraCitera

Jag vill ligga med andariel!? //flicka


   
SvaraCitera

Schlatan:

muskelknut

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

hur många gånger har du sett twilight egentligen? vem är militärsnubben?

seriöst, du som är tjej borde veta, med twilightposters fulla rummet, som du hånglar med varje gång du kommer hem från skolan

Militärsnubben=jasper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag vill ligga med andariel!? //flicka

säger han med P18, visst du kanske igentligen är tjej, och var så kass att du fyllde i kille istället för tjej när du ACCA, om de skulle vara så är du jävligt ovanlig

glöm inte heller att andariel är min[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

[love]

Jo ja vet att du tänker på jacob varje gång du pullar, men snälla, denhär tråden handlar om andariel, inte om twilight, så stick till dina tjej polare och snacka om hur hårt ni vill att jacob ska ta er, men håll inte på att sabba min tråd[mad]


   
SvaraCitera

Schlatan:

Jo ja vet att du tänker på jacob varje gång du pullar, men snälla, denhär tråden handlar om andariel, inte om twilight, så stick till dina tjej polare och snacka om hur hårt ni vill att jacob ska ta er, men håll inte på att sabba min tråd

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Schlatan:

seriöst, du som är tjej borde veta, med twilightposters fulla rummet, som du hånglar med varje gång du kommer hem från skolan

Militärsnubben=jasper

alltså, sämst jävla troll. varför skrattar jag?! bäst sinnesstämning [love][love]


   
SvaraCitera

Håller med TS i vartenda ord, hur fan kan alla jävla tjejor och transor bara tända på twilight-karaktärer???

Edward Cullen är en äcklig glittrande bög-fé som ser ut som en jävla FOT, Jakob är typ indian och en jävla dildo rent allmänt och Jasper ser ut som han ska bajsa på sig hela tiden.

Tvi säger jag!


   
SvaraCitera

Schlatan:

seriöst, du som är tjej borde veta, med twilightposters fulla rummet, som du hånglar med varje gång du kommer hem från skolan

Militärsnubben=jasper

HAHAHA ditt retard [love]


   
SvaraCitera

bög-filé


   
SvaraCitera

har förlorat sinnesstämning, vill nu avrätta troll


   
SvaraCitera