Aviseringar
Rensa alla

någon mer med häng över naveln?


frid900:
Tack för era svar. Jag styrketränar faktiskt en del både mage och andra muskelgrupper. Men det blir inte bättre alls. Har haft såhär sen jag kom i puberteten.  När jag ligger ner på ryggen och sträcker ut mig ordentligt så blir det bättre! Men naveln är så djupt in annars alltså... Mätte förut sittandes och hänget är ca 5-6 cm.... När jag har bikini så ser jag att folk tittar... De säger inget men de tittar. Orkar inte bry mig så mycket egentligen, men undrar ju om det bara är jag som har det såhär, haha. 

tänkte inte nödvändigtvis att träning skulle göra det bättre, även om det väl inte är omöjligt heller. funderade mer på om knepig träning kunde vara del av orsaken. men fan vet, har ingen koll på träning.

men ja. det ser väl märkligt ut, men det är väl inte nödvändigtvis något fel med det. du ser ju inte ut att ha ful kropp eller något. men lite fundersam blir jag ju om vad det kan bero på. du borde få det uppkollat och posta svaret här.


   
SvaraCitera
lax
 lax

player one: tänkte inte nödvändigtvis att träning skulle göra det bättre, även om det väl inte är omöjligt heller. funderade mer på om knepig träning kunde vara del av orsaken. men fan vet, har ingen koll på träning.

om hen blir av med fettet och således tvingar huden mopt magen så bör det ju mildras något enormt.

så bli fit, TS. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:

om hen blir av med fettet och således tvingar huden mopt magen så bör det ju mildras något enormt.

så bli fit, TS. 

det där ser ej ut som ngt fettrelaterat


   
SvaraCitera
lax
 lax

isola: det där ser ej ut som ngt fettrelaterat

förvisso, men i alldeles i högrsta grad. om köttet är fäst på så sätt mot buken vore det förnuftigt att tro att det blir mindre om man tränar bort tillräckligt med fett. 

eller så får hen en uppochnedvänd börs, men tåls utforskas.


   
SvaraCitera
lax
 lax

lax: fett.

alltså hud, fettet för och sedan huden drar in sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:

förvisso, men i alldeles i högrsta grad. om köttet är fäst på så sätt mot buken vore det förnuftigt att tro att det blir mindre om man tränar bort tillräckligt med fett. 

eller så får hen en uppochnedvänd börs, men tåls utforskas.

na det är nog ngt invärtes mvh bara spekulerar


   
SvaraCitera
lax
 lax

isola: na det är nog ngt invärtes mvh bara spekulerar

så du tror ärligt talat inte om denne människa blir av med fett/hud att huden minskar i massa? 

vaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:

så du tror ärligt talat inte om denne människa blir av med fett/hud att huden minskar i massa? 

vaaaaaaaaaaa

det skulle nog inte åtgärda problemet då hen redan är väldigt smal


   
SvaraCitera
lax
 lax

isola: det skulle nog inte åtgärda problemet då hen redan är väldigt smal

säg att denne mänska m¨år dåligt av det. ska denne då gå ner i vikt och blir smärt eller lägga sig under kniven?

tänk om naveln är färst mot musklerna med väldigt litet svängrum. 


   
SvaraCitera
reben

svårt o tappa fett på magen om man e brud dessutom väl
elr e väl inte där d tas först menar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:

säg att denne mänska m¨år dåligt av det. ska denne då gå ner i vikt och blir smärt eller lägga sig under kniven?

tänk om naveln är färst mot musklerna med väldigt litet svängrum. 

hen är redan smal. att gå ned kommer ej att avhjälpa detta. titta på hens mage bara. det bästa vore ju om hn fick detta kollat så hn slipper svamp som kan uppkomma mellan hudvecken etc.


   
SvaraCitera
lax
 lax

isola: hen är redan smal. att gå ned kommer ej att avhjälpa detta. titta på hens mage bara. det bästa vore ju om hn fick detta kollat så hn slipper svamp som kan uppkomma mellan hudvecken etc.

att få det kollat är bäst, ja. varför blir det såhär? men ändå, om man inte orkar/vill så är det viktnedgång. och om jag ej misstar mig så tränar personern regelbundet.
kanske onäödigt för doktorer att gör något kirurgiskt för sådan "trivialitet" risker osv 

reben: svårt o tappa fett på magen om man e brud dessutom väl
elr e väl inte där d tas först menar jag

lol, människor är inidivdet. personligen mister jag mest vid innerlåren med andras brsöt försvinner först. INIDIVIDUALISM vilket också är anledningen till att din mage inte ser ut som på bilden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:

lol, människor är inidivdet. personligen mister jag mest vid innerlåren med andras brsöt försvinner först. INIDIVIDUALISM vilket också är anledningen till att din mage inte ser ut som på bilden

våra kroppar fungerar inte på exakt samma vis men det finns väldiga likheter, som t ex var kvinnor/ män samlar på sig fett.


   
SvaraCitera
lax
 lax

isola: våra kroppar fungerar inte på exakt samma vis men det finns väldiga likheter, som t ex var kvinnor/ män samlar på sig fett.

det där var ej till dig. ser du inte? jag failar med det tekniska.det jag sa, i princip, men det är helt upp lite vad TS är för typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAHAJA


   
SvaraCitera