Aviseringar
Rensa alla

Någon mer som tycker likadant?


Ämnesstartare

Jag blir så irriterad när min vän säger t.ex "tänk om jag BARA får VG på det här provet/den här uppsatsen!" medan jag själv hoppas på att få G, då kan jag säga typ "jag blir glad om jag får mer än G/jag blir glad om jag får G" och då kan hon typ "Men jag vill inte ha BARA VG, jag måste ha MVG"

JAG STÖR MEJ PÅ DET SÅ JÄVLA HÅRT.
men jag kanske är avundsjuk eller nåt?

anyways, nån mer som tycker likadant?


   
Citera
Ämnesstartare

orka bry sig, man kan få jobb utan mvg. shit the same.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är ganska jobbigt. Eller ja, inte jobbigt att de tycker så, men att de alltid och konstant måste prata om det.

En tjej i min klass säger inför VARJE prov att hon kommer att få ig...
Jag tror inte hon har fått det någon gång. Till råka på allt så blir hon jättearg när jag blir arg och säger åt henne att hon får skylla sig själv om hon får ig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte

värre när folk e mycket snyggare än jag då orkar jag inte va vän med dom


   
SvaraCitera

ni kanske inte satsar eller kämpar lika hårt. du kan ju få ett mvg om du försöker, men du nöjer dig med ett lägre betyg, hon vill ha ett högre.
jag förstår inte problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

anyways, nån mer som tycker likadant?

heel yee! en tjej i min klass fick MVG- på matteprovet men va ändå inte nöjd! [mad] hon ska alltid va så jävla bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

En tjej i min klass säger inför VARJE prov att hon kommer att få ig...

DET DÄR SÄGER MIN KOMPIS JÄMT OCKSÅ. "jag kommer få IG, [sad][sad][sad]" och då säger jag "nej, du kommer få typ VG..." och sen säger hon att "nej men du kommer ju få det för du är bättre än mej på det här" och sen får hon VG eller MVG och jag får G.
störande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oidentifierad:

jag förstår inte problemet.

det är jobbigt när dom ska tjata om det hela tiden bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

DET DÄR SÄGER MIN KOMPIS JÄMT OCKSÅ.

Jag tror att de bara vill ha empati och höra "jamen lilla gumman, det är klart att du inte får ig, du kommer ju minst att få vg" [rolleyes]

Nu för tiden så svarar jag bara "hm", "jaha" eller "jaså". [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk vad bra när dom börjar på högskola/ universitet då det bara fins ig och g[smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Vad spelar det för roll? Ni har olika mål, och då kommer ni självklart att bli besvikna över olika betyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tror att de bara vill ha empati

så är det nog, kanske ska börja hålla med när hon säger att hon kommer få ig [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Vad spelar det för roll? Ni har olika mål, och då kommer ni självklart att bli besvikna över olika betyg.

men jag glömde ta med en ganska viktig grej som nintendo skrev högst upp typ[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, men stör mig dock på de som hela tiden säger...

"FAAAAAN VAD DÅLIGT DET GICK, KOMMER FÅ IG"

... om precis allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

"FAAAAAN VAD DÅLIGT DET GICK, KOMMER FÅ IG"

... om precis allt.

typ som att dom inte tror ett piss på sej själva trots att dom ändå får minst VG på allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alla har väl olika mål. Siktar man stenhårt på MVG är det ju rätt naturligt att man blir lite besviken på VG.


   
SvaraCitera