Aviseringar
Rensa alla

Någon Moderat eller MUF:are här?


Ämnesstartare

Någon moderat som har lust att diskutera lite, prata lite mer ingående om moderaternas politik? Skulle vara kul![crazy]

Snälla, inga oseriösa inlägg, de som är socialdemokrater och hatar moderaterna, kan skapa en egen tråd. Tack![bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

Flummig:

moderaternas politik

Läste här om dagen om en MUF:are som försökte värva en socialdemokrat genom att efter att han sagt nej slå axeln ur led på honom. [smile] Vet dock inte hur väl det stämmer osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

efter att han sagt nej slå axeln ur led på honom

Ja, det lät ju lite fucked up. [chocked]


   
SvaraCitera

Jag är medlem i MUF [cool] bär en muf-knapp på väskan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh, fy fan... [no-no]


   
SvaraCitera

lillaräven:

öh, fy fan...

gå och bilda dig en fyfan-tråd då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att du gillar den sittande regeringen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snåljåp:

Jag är medlem i MUF bär en muf-knapp på väskan

Fan vad nice! MUF tillhör ett av de största ungdoms partieterna i Sverige, tror tom att det är det största! Varit inne på muf.se? Där hittar man en massa, info om politiken, medlemsträffar m.m.

Varför attraheras du till muf då?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Antar att du gillar den sittande regeringen?

Såklart, jag njuter så länge jag kan och hoppas att de får sitta kvar nästa val också, även ifall det är en allians regering som ruljerar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte med i MUF för då skulle jag tvingas lyssna på Blondinbellas lillgamla pepptalk. Däremot röstade jag på moderaterna förra valet och kommer så att göra även nästa år [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

Såklart, jag njuter så länge jag kan och hoppas att de får sitta kvar nästa val också, även ifall det är en allians regering som ruljerar. [smile]

*Ruljerar?"

Ah, så vad är det som är så bra med dem? Vad har de gjort som du gillar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snåljåp:

gå och bilda dig en fyfan-tråd då!

nä, jag sysslar med entrism, vet du [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

socialdemokrater

ahahahahahahahaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MUF i skolan sa att jag och min väninna borde gå med, eftersom de har roliga fester med gratis alkohol [smile]
"Festerna är halva grejen med MUF, vi bjuder på ett roligt föreningsliv" sa han också [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

MUF i skolan sa att jag och min väninna borde gå med, eftersom de har roliga fester med gratis alkohol [smile]
"Festerna är halva grejen med MUF, vi bjuder på ett roligt föreningsliv" sa han också

Hehe, när jag gick förbi dem när de var på min skola satte de på nåt jävla klistermärke på mig och började prata med mig om hur jag går med. När jag sa att jag var socialdemokrat så tittade dem bort och blev tysta.


   
SvaraCitera