Aviseringar
Rensa alla

Någon skriver på min dator!!


you're fucket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2-3 ggr veckan? Mitt antivrus uppdaterar sig ungefär var 5:e minut. men låter som du har fått en trojan i datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wohaha spöken[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har väl gått in och registrerat dig på en konstig sida eller så har du laddar ner något program med hack i sig.
Antar att det ända effektiva sättet att bli av med detta problemet är att du antingen hittar filen/.exe som är själva "hacket" eller så installerar du om operativsystemet.
Hoppas detta hjälpte och lycka till. [y]


   
SvaraCitera
Gifted

Lambrusco:

men vad har hänt egentligen?

Låter som klassiska symptom på "spillt något på tangentbordet", skulle jag nog påstå...


   
SvaraCitera
Åtta

Lovar att du har en granne med ett likadant trådlöst tangentbord som du. [zzz]


   
SvaraCitera

Ja, jag tycker också folk öser ur sig virus och trojaner lite väl tidigt. Det där låter som klassiska Windows- och/eller tangentbords-festligheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm ja nä jag har inte trådlöst tangentbord och jag har inte registrerat mej på nå sida eller laddat hem nåt...spillt kanske men det verkar hända lite för mycket känns det som, växlar program och trycker upp mappar på skrivbordet och har sej....det verkar som enda utväg är en omformatering och jag har inga saker (skivor å sånt) och kan fan inte göra såna saker alls, är dålig på såna saker...dessutom vill man ju spara allt man har på datorn vilket jag förstått att man kan göra men exakt hur det skulle gå till vet jag inte, det är ju rätt mycket att spara liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör en online scanning av din dator och se om den hittar nån skit, ladda ner och testa super antispyware och Malwarebytes' antimalware.


   
SvaraCitera

Låter som nåt jäkla spöke... [confused]
Kan du ta en screenshot?
Troligen en trojan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera