Aviseringar
Rensa alla

Någon som är intresserad av att protestera?


mmmh, så kan vi passa på att demonstrera mot barnfattigdom, gatuvåld och rasism också. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mmmh, så kan vi passa på att demonstrera mot barnfattigdom, gatuvåld och rasism också. [y]

Absolut, det är väldigt viktigt för oss att skapa ett bättre samhälle, och vi vill visa att vi inte frivilligt tar del av TEX att vi suger ut u-länder och köper av eller arbetar för affärer som importarar produkter ifrån TEX kina.
Gatuvåld, håller helt med dig, det är centralt att se till att vi inte stöttar våld eller meningslösa förtryck av andra "grupper", vi är folket och vi måste visa att vi är missnöjda med hur världen ser ut!.
rasismen är verkligen någonting bra att protestera emot, det är så jävla onödigt att vi delar upp oss beroende på hudfärg, religion, politiska åsikter OSV, folket måste hålla ihop och på ett fredligt sätt ta tillbaka jorden.

Polisvåld och makt korruption är också problem som måste lösas, därför ska vi samla oss och hitta en lösning.

OM du håller med om att det ligger något grundläggande fel så visa att du är emot det, revolution is in the air.


   
SvaraCitera

JoElite:

r

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

[bigcheers]

[bigcheers] alla som är intresserade, de e bara att pm a mig heheh


   
SvaraCitera

JoElite:

Vi måste utveckla vårat samhälle till ett där alla kan känna att dom har mening

jag vill inte förstöra några av dina idealistiska tunneltankar men du kommer aldrig att få uppleva en sådan värld och det kommer ingen annan heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag vill inte förstöra några av dina idealistiska tunneltankar men du kommer aldrig att få uppleva en sådan värld och det kommer ingen annan heller.

det hjälper ytterst lite att försöka, men det hjälper ännu mindre att acceptera att det är såhär.
Jag är väldigt säker på att det redan finns bra ideer om hur vi kan bygga upp ett fredligt samhälle, men jag är ännu säkrare på att vi någon gång kommer att finna ett..
det monotära systemet har fått sin chans, och se vad som hände 🙂 power to da people!


   
SvaraCitera

JoElite:

t finna ett..
det monotära systemet har fått sin chans, och se vad som hände 🙂 power to da people!

Det monetära systemet är precis som alla andra system som hitintills prövats av mänskligheten på inget sätt kopplat till människors känsla av betydelse, välmående och lycka.


   
SvaraCitera

haha åh, demonstrera med joElite hade varit ngt[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Det monetära systemet är precis som alla andra system som hitintills prövats av mänskligheten på inget sätt kopplat till människors känsla av betydelse, välmående och lycka.

[y] håller helt med dig ^^
Cement och pengar är inte riktigt min stil

Blivande_japan:

haha åh, demonstrera med joElite hade varit ngt[love]

[love] haha gullig du e japan 😛


   
SvaraCitera

JoElite:

haha gullig du e japan 😛

tack
el ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tack
el ngt

Blev änna lite glad ^^


   
SvaraCitera

JoElite:

Blev änna lite glad ^^

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Man borde göra en demonstration där det ingår allt... rasism nasism ekonomi osvosvosov ... det skulle vara roligt då mer än hälften troligen skulle vilja stå och demonstrera för sin sak... Araber/svenska/mörkhyade... alla går tillsammans för att göra sverige bättre TILLSAMMANS :DDDD


   
SvaraCitera

SIEG HEIL


   
SvaraCitera