Aviseringar
Rensa alla

Någon som använt sig av BTCX?


Ämnesstartare

Frågar åt en vän, hon ska tydligen synkronisera någon plånbok med något program. Efter som att jag själv inte har använt BTCX så kan jag inte hjälpa henne, hon hävdar att hon redan gjort detta men ej fått några pengar, samtidigt vet hon inte alls vilken plånbok eller program de menar.



   
Citera

http://blog.btcx.se/sa-vaxlar-du-bitcoins/

Lite väl mycket oklarhet för att kunna få någon exakt hjälp. Däremot bör din vän hålla sig bort ifrån svenska bitcoin sidor. De tar överpris och btcx var väl halvdant rykte också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: Däremot bör din vän hålla sig bort ifrån svenska bitcoin sidor. De tar överpris och btcx var väl halvdant rykte också.

Ja, personligen skulle jag inte använda BTCX på grund av att jag vet att pengar har försvunnit där innan (+ att jag ej äger en mobiltelefon). Tror dock hon använde det p.g.a. att det bara ska ta några timmar innan man har pengarna med swish.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Tror dock hon använde det p.g.a. att det bara ska ta några timmar innan man har pengarna med swish.

Swish ska inte ta någon tid 


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Tror dock hon använde det p.g.a. att det bara ska ta några timmar innan man har pengarna med swish.

Jaha okej. Dock så har tar deras swishtjänst allt ifrån 1h till 1 vecka typ. Dock vet jag inte hur länge sedan din vän handlade men antingen så har de inte skickat något eller så är det fel på hennes sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory: Dock vet jag inte hur länge sedan din vän handlade men antingen så har de inte skickat något eller så är det fel på hennes sida.

Ah, det vet inte jag heller. Men kan vara mindre än en vecka.


   
SvaraCitera