Aviseringar
Rensa alla

Någon som blir sugen på ett jobb inom IT-support


Åtta
Ämnesstartare

Detta är nog den värsta jobbannons jag någonsin sett. Tror ni att någon med ett uns av självrespekt kommer att söka jobbet? Är det någon här som känner sig manad?

Waaaazaaaa? 😛 Vi växer så det knakar och letar nu en till crew member inom support och helpdesk!

Som supporttekniker använder du dina grymma skills inom data för att guida och hjälpa mindre skillade n00bz med sina dataproblem? du är helt enkelt the goto guy som folk kontaktar först när saker inte lirar som dom ska! 😀

Du kan vara självlärd haxx0r via många sena nätter framför datorn 😉 (been there, done that, we know the drill :D) eller gått typ något IT-gymnasium eller KY-utbildning, eller en fet kombo av allt! 🙂

Arbetsuppgifter
* Regga inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet
* Via telefon, e-post och fjärrskrivbord hjälpa n00bz med dataproblem i Windowsmiljö
* Typ skicka vidare ärenden du inte kan lösa själv 
* Lösa tickets och återkoppla till n00ben
* Adda nya probs och lösningar till knowledgedben
* Lära upp crew members

Din profil ^^
Du är en grymt skön, stabil och easy going lirare som har lätt att snacka med folk, du tycker om att lösa dataproblem, är tekniskt 133+ och du har förmodligen hjälpt farfar mer än en gång med nån router som har pajjat och att rensa farsans dator från virus börjar bli rutin för dig!

Önskade skills
* Nån månads erfarenhet av teknisk support
* Grym felsökningsförmåga (y)! 
* Sjuka skills inom Microsoftmiljö som typ Windows 7, XP och Active Directory

Plus i kanten 😛
Om du kan lite Exchange och SQL Server. 


   
Citera

haha skitfin ju. 
skulle söka om jag kunde något om datorer. allt för att slippa slita inom vården. 


   
SvaraCitera

Ska använda som mall nästa gång vi söker en ny medarbetare!


   
SvaraCitera

trodde ni sökte en it-support Rodnar


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Ska använda som mall nästa gång vi söker en ny medarbetare!

Jag tänkte faktiskt fråga om du hade konsultat lite som copywriter. Blink


   
SvaraCitera

Hjärtahaha "wazzaaaaaa" 


   
SvaraCitera

Hahaha bra till rätt målgrupp Mycket glad


   
SvaraCitera

Hade tatt jobbet dirr, guida noobz är mitt kall!


   
SvaraCitera

Nä men allvarligt, om det där är en riktig annons så förtjänar någon att få sparken.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

aristoteles:

Nä men allvarligt, om det där är en riktig annons så förtjänar någon att få sparken.

Det är en helt riktig annons, jag lovar.  http://www.arbetsformedlingen.se/4.1799db4911df80d2fa9800024.html?id=2292393


   
SvaraCitera

Den var ju lite rolig att läsa.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

vadårå, orka va formell n shit. hade lätt sökt om jag vara arbetslös.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF: vadårå, orka va formell n shit

Problemet blir att man aldrig kommer få tag i personal med någon typ av självrespekt, erfarenhet eller kompetens.


   
SvaraCitera

det kallas KULTUR, inget som aristoteles förstår


   
SvaraCitera