Aviseringar
Rensa alla

Någon som bor i Stockholm, vill du upplåta en soffa åt mig den 31:a oktober?


Ämnesstartare

Nattetid, alltså, till den första november. Det vore schysst. Uppsala går också bra.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tar gärna golv också, om soffor inte finns att tillgå.


   
SvaraCitera

Fråga gugge! Gugge är fett snäll och jag fick sova på hens soffa en natt!


   
SvaraCitera

Couchsurfing kanske annars?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Fråga gugge! Gugge är fett snäll

Åååh tack du med![blush]

Fast har ingen soffa längre pga flyttat[sad] men tror min roommate har en extrasäng jag kan låna! måste dock åka till jobbet kl 6, bor ca 30 min utanför stan, och går inga nattbussar hit mellan typ 1-5 på vardagar... Men ah, om det inte gör något eller du inte hittar något bättre så är alla sovplatslösa alltid jättevälkomna i mitt hem[y]

obs brukar inte planera mitt liv såhär långt i förväg så kan inte lova något, men är nog ganska säkert hemma då.


   
SvaraCitera

Jag lär ha en tom lägenhet i Tobo då (30 min från Uppsala, samma tåg som går till Upplands Väsby), du kan sova där fram till 31a November.


   
SvaraCitera

Kan låna ut mitt studentrum timmen norr om huvudstaden om du inte hittar något annat.


   
SvaraCitera

Skulle det krisa har vi nog en bäddsoffa ledig i hagsätra(mycket bekväm). Men kan inte lova just i detta nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

sovplatslösa alltid jättevälkomna i mitt hem

Dan_the_ironman:

du kan sova där fram till 31a November.

Schism:

Kan låna ut mitt studentrum timmen norr om huvudstaden om du inte hittar något annat.

aristoteles:

Skulle det krisa har vi nog en bäddsoffa ledig i hagsätra(mycket bekväm). Men kan inte lova just i detta nu.

Rara ni är. [love]

Datumet har dock råkat ändras till den femte. Även har jag fått en preliminär sovplats, bäddsoffa och allt. [blush] Tack ändå, dock!


   
SvaraCitera