Aviseringar
Rensa alla

någon som gått från gay till hetro?


Ämnesstartare

alltså jag känner mig mer o mer osäker. känner fler o fler heta tjejer o börjat få mer o mer känslor för dom.

finns det någon här på forumet som har gått från att vara gay till att vara hetro?

eller någon som på senare tid insett att han/hon börjat tycka om motsatt kön också?

grejen är den att jag har snuskat mig till straightporr hela mitt liv.. men nu har jag börjat få känslor för kvinnor [shake]. kan det bli såhär bara liksom?

är mest förvånad över att jag nu vid 22års ålder börjar tycka om det motsatta könet mer. är det någon mer här som har haft samma erfarenhet?


   
Citera
Ämnesstartare

Bi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har runkat till straightporr? Varför skulle det komma så plötsligt då[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Bi

ja, verkar utveckla någon typ av bisexuallitet men.. fattar inte att de tkommer liksom nu? är det vanligt att man så sent får upp ögonen för något som funnits framför en mer eller mindre hela tiden.

Harpyja:

Du har runkat till straightporr? Varför skulle det komma så plötsligt då[shake]

ja men alltså sex är en annan sak =). sex kan man ha men inte riktiga känslor. o det är d som är skillnaden. börjat få riktiga känslor nu också :S.

förut var det bara sexet.

kvinnor har ju funnits framför mig hela tiden, sen 9an(sen snuskare) liksom. o än idag snuskar jag BARA framför straight. till o med när jag fantiserar så fantiserar jag om straight sex. det konstiga är att det nu heltplötsligt slagit om o jag börjat få känslor också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ja, verkar utveckla någon typ av bisexuallitet men.. fattar inte att de tkommer liksom nu? är det vanligt att man så sent får upp ögonen för något som funnits framför en mer eller mindre hela tiden.

Ja, det är det- [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är bara lite osäker, det kommer i sinom tid.

Annars så kan du ju testa det, en man dvs, funkar det inte så funkar det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Annars så kan du ju testa det, en man dvs, funkar det inte så funkar det inte.

har haft sex med kvinnor förut. känt mig jätte kåt innan på dom o så. men när jag väl ska utföra själva sexet så är jag inte så kåt längre :p konstigt som fan.

aja kanske får testa igen.. för det känns annorlunda nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herren prövar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anthony Perkins, tupt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är helt enkelt den heliga anden som verkar i dig. Be Jesus om fortsatt hjälp att komma ur din homosexualitet. Lycka till, Jesus älskar dig!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har runkat till hetero-porr, varit kåt på och dessutom haft sex tjejer och nu är du förvånad?!? [tard]

Angående förändringar i personligheten så utvecklas den ända fram tills man är 20-25 år. Så nej, det är inte i sig något konstigt.


   
SvaraCitera

Åh, varför kopplar alla alltid ihop kärlek och sex? :<

TS: Man förändras ju hela tiden, jag tycker inte alls att det varken är konstigt eller sent att du börjat få känslor för brudar nu. Det är ytterst lite som är "bestämt".


   
SvaraCitera

Anledningen till att du kollar på straight porr kan vara för att det finns en man med en kuk med i filmen ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm.. det är säkert helt normalt. De flesta människor är rättså normala. Och försök att bara gwtf. Är det verkligen något hemskt elelr jobbigt? Försök se det positivt: en massa fler att välja bland[cheers][love]


   
SvaraCitera

Men retstickan då, har du bytt sida [sad]


   
SvaraCitera