Aviseringar
Rensa alla

någon som gått från gay till hetro?


Ämnesstartare

ungjävel:

Anledningen till att du kollar på straight porr kan vara för att det finns en man med en kuk med i filmen ?

+1

Det är därför jag kollar på det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Men retstickan då, har du bytt sida [sad]

haha to the dark side [wink].

nejdå tycker om gossar (som buddah så fint sade) också [cheers].

ungjävel:

Anledningen till att du kollar på straight porr kan vara för att det finns en man med en kuk med i filmen ?

jo kanske, en annan polare trodde det. men jag tycker kvinnokroppen är så het o sexig. men tycker om när kuken penetrerar den [blush].
dock tycker jag inte om manskroppen. inte lika het som kvinnokroppen.

kan väl lägga till att jag inte tänder på gayporrn. tycker det bara är äckligt o ser onaturligt ut. 🙂

cashimira:

Försök se det positivt: en massa fler att välja bland[cheers][love]

o massa fler att bli sårad av också... jag menar är man tokful så är ju detta bara ett dåligt besked.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

finns det någon här på forumet som har gått från att vara gay till att vara hetro?

Mer eller mindre, ja. Fram till 15-årsåldern var jag helt gay, fattade inte grejen med tjejer över huvud taget. Sedan blev jag mer och mer nyfiken på kvinnor, och var länge bisexuell. Det är jag väl rent tekniskt sett fortfarande, men det är VÄLDIGT sällan jag blir tänd på en kille. Sällan som i att jag kanske ser en eller två knullbara killar på ett år, jämfört med att jag kanske tycker varannan tjej är knullbar.

Så ja, har väl gått från gay till mer eller mindre straight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

i att jag kanske ser en eller två knullbara killar på ett år, jämfört med att jag kanske tycker varannan tjej är knullbar.

haha jag ser 1 knullbar kille vart tredje år typ :P. o flera knullbara tjejer varje vecka (lite beroende på vart jag varit såklart).

men intressant att du också verkat ha bytt.

jag tror min homosexualitet grundar sig också på att jag blev äcklad av några tjejer i mina grundskole-år. väldigt äcklad. kan ha skapat någon spärr mot tjejer.. fast vet inte.

fan, vet inte hur det kommer bli i framtiden bara.. i dags läget räcker inte mina känslor till för att grunda ett förhållande på dom med en kvinna.. aja tack för ditt svar, det va jätte bra bidrag till min lilla diskussion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

i dags läget räcker inte mina känslor till för att grunda ett förhållande på dom med en kvinna

Förhållanden är överskattade, kvinnor är till för att man ska ha något att stoppa snoppen i 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

haha jag ser 1 knullbar kille vart tredje år typ :P. o flera knullbara tjejer varje vecka (lite beroende på vart jag varit såklart).

retstickan:

dock tycker jag inte om manskroppen. inte lika het som kvinnokroppen.

retstickan:

kan väl lägga till att jag inte tänder på gayporrn. tycker det bara är äckligt o ser onaturligt ut. 🙂

Varför inbillar du dig själv att du är homosexuell? [confused]

Låter inte direkt homosexuellt att som kille tända på tjejer men ej på killar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Varför inbillar du dig själv att du är homosexuell? [confused]

för att under de 22år jag levt har jag bara känt riktigt starka känslor till killar. det är inte ofta men när dom väl kommer så typ DÖR jag. aldrig har en kvinna fått mig känna så.

kvinnor kan komma med sexuell attraktion men inte det andra. har ännu inte känt kärlek för någon kvinna. men som sagt, känslorna har blivit starkare för dom :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

o massa fler att bli sårad av också... jag menar är man tokful så är ju detta bara ett dåligt besked.

Ja.. sant. Men ett dåligt besked är det väl inte? Om du nu är tokful finns det fortfarande fler att välja bland och större chans att någon vill ha dig som du faktiskt vill ha tillbaka? Om en "tokful" tjej gillar dig och du är homo så försvinner ju den chansen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cashimira:

Om du nu är tokful

var orolig för att mitt inlägg skulle tolkas som om jag ansåg mig själv vara tokful, vilket jag inte gör [no-no].

cashimira:

övrig text

a okej, köper det [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

a okej, köper det

[y] och ja, jag misstolkade då det första


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror jag är kär i en tjej [cry][cry]

fy fan, det gör så himla ont [cry][cry]

varje gång hon pratar med mig så blir jag så himla glad o jag tänker på henne hela tiden :S, får ont i magen när jag ser henne.

fan att det behövde utvecklas till detta [cry]. kan jag inte stoppa det? snälla... vill verkligen inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

snälla... vill verkligen inte

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Varför inte?

för att jag mår jätte dåligt av att vara kär. fattar inte, varför ska det här hända mig nu. jag orkar verkligen inte... kan typ inte göra något åt det förens nästa termin..

omfg det gör så ont i min mage just nu. känner att jag längtar o vill bara prata med henne. samtidigt som jag har ont i magen. o känner sorgen för jag vet att känslorna inte är besvarade.

[cry][cry] vad kan jag göra?

ska titta på tecknat kanske o spela lite cs..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, känns sjukt mkt bättre idag :).

blir ibland lite förvånad över mina känslor och hur bra jag kan vara på att ta hand om dom [smile].

är riktigt glad idag faktiskt och känner att jag fått någorlunda pejl på kärlekssituationen 🙂


   
SvaraCitera