Aviseringar
Rensa alla

Någon som har?


Ämnesstartare

Någon som har ätit mirtazapin och kan dela med sig av sina erfarenheter?

Jag åt det i två månader sen fick jag nog, har ökat så pass mkt i vikt att jag nu har ett bmi som klassas som övervikt, fick helt sjuka hallisar som gjorde att jag inte kunde sova. Fick ingen direkt bra effekt av det heller, och dom vägrar fortfarande skriva ut nått mot sömnen åt mig, var inte så lätt att sova när man ser mönster och färger blinka och snurra runt innanför ögonlocket samtidigt som man har skrammel och skit i öronen. Men trots att jag inte kunde sova, det bara gick inte, så vägrade dom skriva ut något annat åt mig, då dom ansåg att mirtazapinet skulle hjälpa mot det med.
visste det gjorde det till en början, men efter jag hade vant in mig funkade det inte alls att sova istället.

Så vill helt enkelt höra vad ni har för erfarenheter av mirtazapin [y]


   
Citera

jag åt mirtazapin, men jag tog alla på en gång, och mina erfarenheter utefter det var inte så bra[zzz]

men jag åt det faktiskt innan också, och tyckte det var ren skit. hjälpte inte ett dugg. så vägrade ta dem sen. gick inte upp i vikt eller så, men blev väldigt yr utav dem samt illamående. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nae det kan jag förstå, samma som när jag drog i mig en hel ask stilnoct, mindre smart kan jag medela [ops]

Precis, jag tyckte inte heller dom hjälpte alls, fick upp mig sjukt mkt i vikt bara och orsakade ännu värre sömnproblem än jag redan har [sad]


   
SvaraCitera

Jag läste "marzipan". Det är bajs. Allt sött är bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Jag läste "marzipan". Det är bajs. Allt sött är bajs.

Marzipan är hur vidrigt som helst, smakar rent ut sagt skit :<


   
SvaraCitera

Amanda_89:

Haha nae det kan jag förstå, samma som när jag drog i mig en hel ask stilnoct, mindre smart kan jag medela [ops]

Precis, jag tyckte inte heller dom hjälpte alls, fick upp mig sjukt mkt i vikt bara och orsakade ännu värre sömnproblem än jag redan har [sad]

Men förstår inte varför din läkare inte byter medecin :/
varenda gång jag har sagt att medecinerna som jag får inte funkar så byter dom till någontng annat direkt (som oftast också är skit men det hör inte hit)

speciellt nu när du har käkat dom ett tag så tycker man ju att dom borde gå med på att byta medecin.
jag antar att du bara kan skita i och ta medecinen, men om du mår dåligt annars så är väl det inte heller så bra kanske.

men förutom hallisarna och viktökningen, hjälper dom något då eller hjälper dom inte överhuvudtaget?


   
SvaraCitera

Amanda_89:

Marzipan är hur vidrigt som helst, smakar rent ut sagt skit :<

WORD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

men förutom hallisarna och viktökningen, hjälper dom något då eller hjälper dom inte överhuvudtaget?

Inte direkt kan jag ju inte påstå :/

Fattar själv inte varför jag inte kan få byta eller iaf få nått att sova på, typ imovane som funkar kanon


   
SvaraCitera

Har använt det någon gång för att somna, det funkar det jävligt bra till i alla fall, även om man är lite smått zombie dagen efter


   
SvaraCitera

Amanda_89:

Inte direkt kan jag ju inte påstå :/

Fattar själv inte varför jag inte kan få byta eller iaf få nått att sova på, typ imovane som funkar kanon

instämmer. tycker också imovane funkar finfint. [y]
men hoppas du får byta snart iaf, inge kul och gå runt och må dåligt ju. det är ju meningen att medecin ska hjälpa, inte tvärtom. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Har använt det någon gång för att somna, det funkar det jävligt bra till i alla fall, även om man är lite smått zombie dagen efter

Jo precis, i början om man inte har vant in sig på det funkar det kanon, man totalt stupdör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

instämmer. tycker också imovane funkar finfint.
men hoppas du får byta snart iaf, inge kul och gå runt och må dåligt ju. det är ju meningen att medecin ska hjälpa, inte tvärtom.

Antar att dom inte vill skriva ut imovane då jag har missbrukat det, eller tog en rejäl överdos, men samtidigt, nu kan jag ju inte ens sova, tycker det skulle vara bra mkt bättre om jag iaf fick lite sömn :/


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Allt sött är bajs.

Choklad också?


   
SvaraCitera

Link:

Choklad också?

Ja!


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Ja!

Där ser man.


   
SvaraCitera