Aviseringar
Rensa alla

någon som har kontakt med aspie?


Ämnesstartare

sitter med max och är lite bakfull, kom in på ämnet aspie. som vanligt. är det någon som har kontakt med henne fortfarande? för hon är ta mig fan den snyggaste, mest intressanta och sympatiska person jag någonsin träffat i mitt liv*, och jag har typ en konstant crush på henne, och hon är typ fullständigt fantastisk och snudd på felfri som person. och det är så frustrerande att hon tycks ha gått under jorden helt och hållet, för jag saknar henne. jättemycket, ibland. och då har jag ändå inte hört från henne på typ tre år eller nåt. och bara träffat henne ett par gånger. om någon här fortfarande har kontakt med henne, eller vet någon som har, hälsa från mörknäs att jag älskar henne och saknar henne och måste träffa henne någon gång till innan någon av oss dör. typ. så känner jag.

det värsta är att det inte är första gången jag känner så här, gör det fan med väldigt jämna mellanrum. och indirekt typ hela tiden.

max känner typ likadant, men han är full och odräglig och försöker kela med mig.

pm:a om ni har möjlighet att vidarebefodra nummer, det skulle göra er till, typ, den bästa personen någonsin. efter aspie**.

*överdrift, men lätt på delad förstaplats.

**överdrift, men lätt rätt hög plats.


   
Citera
Ämnesstartare

nja, hon verkar ha lämnat allt med um bakom sig, på gott och ont. har inte hört av henne sedan 2011 (vi hade regelbunden kontakt fram till dess).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kommer säkert tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror hon var innan min tid. Men RIP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
nja, hon verkar ha lämnat allt med um bakom sig, på gott och ont. har inte hört av henne sedan 2011 (vi hade regelbunden kontakt fram till dess).

jag har fått den uppfattningen också, men det är för sorgligt för att jag ska kunna acceptera det. hon är en fullkomligt fantastisk människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon och jag hade typ aldrig pratat men hon pmade mig att hon tyckte att jag verkade vara en fin och bra person speciellt för att vara så ung, när jag var typ 15, det betydde jättemycket för mig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter besvärligt. önskar dig lycka till. jag saknar g*nus och hon har spärrat alla kontaktvägar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: och hon har spärrat alla kontaktvägar.

Varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet vrf tror jag

men ja, väldigt trist. hon var rolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
vet vrf tror jag

men ja, väldigt trist. hon var rolig.

tror jag vet varför också, men kanske inte är helt rätt ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

tror jag vet varför också, men kanske inte är helt rätt ute.

hon är svår att förstå. jag vet inte ens om hon är snäll men jag vet att hon har rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

hon är svår att förstå. jag vet inte ens om hon är snäll men jag vet att hon har rätt.

snäll vet jag inte, gillar inte begreppet, men jag vet att hon är nästan sjukligt sympatisk och jag kan knappast föreställa mig att hon skulle ha ont uppsåt mot någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Varför

jag vet verkligen inte. hon avregistrerade sig från facebook och msn slog sig ihop med skype vilket gjorde att hon aldrig mer är inloggad och hon har inte svarat på något av mina meddelanden om saknad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

snäll vet jag inte, gillar inte begreppet, men jag vet att hon är nästan sjukligt sympatisk och jag kan knappast föreställa mig att hon skulle ha ont uppsåt mot någon.

snäll är jättebra ord

ok bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

snäll är jättebra ord

ok bra

snäll är typ som att man agerar positivt mot någon av medlidande. upplever inte att aspie gjorde det, utan att hon genuint brydde sig om folk.


   
SvaraCitera