Aviseringar
Rensa alla

Någon som har råd att ge?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit ett par i snart 1 år och åtta månader och ska snart flytta ihop. Men jag är inte längre säker på mina känslor, vet inte om det känns rätt.

Han har börjat ställa krav som är orimliga och vill helst att jag ska vara med honom om jag säger att jag ska gå ut med en vän någon gång ibland. Har ett schema i skolan så att jag är ledig så jag kan hälsa på honom fyra dagar i veckan typ. Han gillar inte att jag då hälsar på en vän några timmar under någon av dagarna. Han har visat att han är väldigt osäker i vår relation och jag känner att han inte riktigt litar på mig.

Jag har killkompisar och självfallet ger jag dem kramar precis som alla mina andra vänner om jag träffar dem. Jag har inte gjort något för att han ska bli svartsjuk. Har gett honom allt jag har i känsloväg och jag vet inte vad jag mer kan göra.

Han dricker inte, han vidrör mig knappt och jag vet bara inte vad jag ska göra. Blir så less på det hela. Han har börjat bråka om en massa småsaker på senaste tiden och jag har då sökt tillflykt hos en av mina barndomsvänner. Var tidigare kär i honom och jag är rädd att känslorna börjar blossa upp igen. Att vara otrogen finns inte i min värld men det hela är så förvirrande. Vet inte vad jag ska göra. 🙁

Någon som har ett råd? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Läs Twilight.


   
SvaraCitera

Om du inte pratat med honom om det kan du alltid börja med det.
Och blir det ingen förändring kanske det är bäst att göra slut, jag vet inte. Du får känna efter själv, om du kommer må bättre med eller utan honom.


   
SvaraCitera

Prata med honom. Fattar han inte eller inte vill ändra sig så tror jag det bästa ni kan göra är att gå skilda vägar. Svartsjuka är inte att leka med. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svartsjuka män är det värsta som finns. [n]


   
SvaraCitera

Råd: kniva honom, han förtjänar det. Han är nog bög.[wink]

grattis du har slösat 1 år och 8 månader på att vara med EN kille du aldrig kmr träffa igen efter ni gör slut. [bigsmile][bigsmile][cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har snackat med honom om och om igen å han säger att han ska bättra sig men han gör aldrig det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följ ditt hjärta/ta ditt förnuft till fånga.


   
SvaraCitera

Litenmaja:

Någon som har ett råd? [sad]

Det var och är samma sak för min killkompis, nu är hans flickvän gravid och vägrar abort.

Akta dig för psykopater, dumpa killen.


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Akta dig för psykopater,

säger grabben som klipper sig själv [confused]

[blush][love]skojja


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

säger grabben som klipper sig själv [confused]

HAHAHA [bigsmile] elak


   
SvaraCitera

emery:

Läs Twilight.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

HAHAHA [bigsmile] elak

[bigsmile][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

playa han, om han tror att du gör det kan du väl lika gärna göra det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

x) <3


   
SvaraCitera