Aviseringar
Rensa alla

Någon som har sätt eller ska se the martian?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Funderar på att se den här i Malmö.


   
Citera
Ämnesetiketter

vilka har gjort den?


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Sägmig Saves The Day:
vilka har gjort den?

Förstår inte frågan men:  http://www.imdb.com/title/tt3659388/


   
SvaraCitera

aha trodde filmen handlade om Martian Manhunter, thw martian är djup,tråkig,dålig och värdelös, inge actionscener överhuvudtaget, vet inte varför jag slänger mig med enbart synonymer


   
SvaraCitera

Kanske det .


   
SvaraCitera

ja eftersom det är matt damon


   
SvaraCitera

Känner folk som har sett den, de sa att den var bra :)) 

Funderar på att se den, måste utnyttja ett bio-presentkort som går ut snart så


   
SvaraCitera
time
 time

Sätt har jag väl. 

Men jag ska inte se The Martian.


   
SvaraCitera

Nu har jag bokat tills imån kl. 14:30, hade precis lagom saldo för den på presentkortet. 

omg hittills är jag den enda som har reserverat plats, nice om jag får salen för mig själv. :))

Vill tacka dig för påminnelsen, Asha. Du har styrt mitt öde lite kan man säga.  


   
SvaraCitera

Usch Matt Damon =S Ogillar rymdfilmer också.
Tror inte att jag kommer att vilja se filmen. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

time: Men jag ska inte se The Martian.

Why not?


   
SvaraCitera
time
 time

Asha:

Why not?

Är inte så intresserad av genren. Har en väldigt lång lista med mer spännande filmer som passar min pretentiösa personlighet som jag måste se innan jag kan ta itu med Matt Damon.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

S3ON: Vill tacka dig för påminnelsen, Asha. Du har styrt mitt öde lite kan man säga.

Grymt!


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

time: Är inte så intresserad av genren. Har en väldigt lång lista med mer spännande filmer som passar min pretentiösa personlighet som jag måste se innan jag kan ta itu med Matt Damon.

Du vet inte vad du talar om! Snälla säg att du gjort ett enormt misstag! Det handlar inte om Matt Damon, utan om självaste storyn, att den sägs vara realistisk rent vetenskapligt och teknologiskt. Där författaren av boken, som filmen är baserat på har sammarbetat med NASA för att uppnå det. Så det handlar om att vara vetenskapsnörd, att få det ens för en sekund ge sken av att det skulle handla om idolisering av Matt Damon, det är inget annat en helgerån!! RodnarLedsen


   
SvaraCitera
time
 time

Asha:

Du vet inte vad du talar om! Snälla säg att du gjort ett enormt misstag! Det handlar inte om Matt Damon, utan om självaste storyn, att den sägs vara realistisk rent vetenskapligt och teknologiskt. Där författaren av boken, som filmen är baserat på har sammarbetat med NASA för att uppnå det. Så det handlar om att vara vetenskapsnörd, att få det ens för en sekund ge sken av att det skulle handla om idolisering av Matt Damon, det är inget annat en helgerån!! RodnarLedsen

Alltså, nu drar du det för långt. Jag gillar inte genren, jag gillar inte Matt Damon och jag har andra saker som intresserar mig mer - därför väljer jag att inte se den (just nu). 


   
SvaraCitera