Aviseringar
Rensa alla

Någon som känner igen sig? 🙁


Ämnesstartare

hatar när man surfar på mobilen medan man bajsar och så luktar det illa när man ser en bild på en söt tjej/kille och så får man dåligt samvete för man tänker att det är hon som luktar


   
Citera

SPERMA666: Totalt har 4 användare röstat. (Du röstade blankt)

Mitt bajs luktar inte


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Mitt bajs luktar inte

aldrig någonsin??


   
SvaraCitera

stereo total: aldrig någonsin??

Asså det är rätt så skumt, ah visst diarrén luktar ju men jag räknar inte de som bajs. Den har ju ingen bajsform. Är rätt så glad över att jag kan gå skita och nästa person som ska in där inte behöver veta det


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Asså det är rätt så skumt, ah visst diarrén luktar ju men jag räknar inte de som bajs. Den har ju ingen bajsform. Är rätt så glad över att jag kan gå skita och nästa person som ska in där inte behöver veta det

vad äter du?
luktar dina fisar? 


   
SvaraCitera

vill jag ha svar på mina frågor? 


   
SvaraCitera

stereo total: vad äter du?
luktar dina fisar?

Mat, har ingen speciell diet att snacka om, yes dom luktar.

stereo total: vill jag ha svar på mina frågor?

Vet intevieCyTc.gif


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam: Mat, har ingen speciell diet att snacka om, yes dom luktar.

har någon utomstående bekräftat att ditt bajs är luktfritt?


   
SvaraCitera

stereo total: har någon utomstående bekräftat att ditt bajs är luktfritt?

Jag har passivt inspekterat på busstationstoaletter, restaurangstoaletter hur folk reagerar. Detta är en vetenskap.Ne men helt allvarligt så har jag kommit till slutsatsen eftersom jag inte känner lukten själv, ingen öppnar fönster efter mig, undviker toaletten och ingen har någonsin klagat efter jag har varit. Vilket de flesta gör när dom får chansen


   
SvaraCitera