Aviseringar
Rensa alla

någon som kan säga varför jag gör såhär?


Ämnesstartare

jag har aldrig vågat ragga på riktigt snygga killar, tänker att de är out of my league. Istället har jag hela mitt liv blivit tillsammans med okej snygga killar och nöjt mig med dem, för att jag inte tror att jag kan få bättre. Jag tycker ju om killarna jag blir tillsammans med, men är inte sådär jätte kär direkt att jag bara kan tänka på den och sådär. Eller jag känner så först nästan, men känslorna svalnar fort.

Jag borde ju göra slut kanske eller? Fast jag vill jättejärna ha kvar honom i mitt liv, det är en jättebra kille, men jag är inte kär vissa dagar känner jag inte ens attraktion. Men jag vet att om jag gör slut kommer han aldrig mer vilja prata med mig. Vad ska jag göra? Tänk om jag kommer på att jag tycker om honom jätte jätte mycket och så har jag precis dumpat honom?


   
Citera
blum
 blum

Tror du att du skulle bli mer kär om killen va snyggare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

Tror du att du skulle bli mer kär om killen va snyggare?

blir tillsammans med dem utan att vara jätteattraherad


   
SvaraCitera

bli inte tsm med dom då om du inte attraheras, utan våga ^stöta^ på andra, dom i så kallade "out of your league"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gansterara:

bli inte tsm med dom då om du inte attraheras, utan våga ^stöta^ på andra, dom i så kallade "out of your league"

är rädd för att de ska dissa mig. det känns som om de kommer dissa mig, jag är inte så snygg


   
SvaraCitera

barasara:

är rädd för att de ska dissa mig. det känns som om de kommer dissa mig, jag är inte så snygg

man kan inte leva i rädsla [smile]


   
SvaraCitera

barasara:

är rädd för att de ska dissa mig. det känns som om de kommer dissa mig, jag är inte så snygg

möt den ist, blir du dissad, fortsätt
nästa gång är du inte alls rädd [y]


   
SvaraCitera

kanske därför ingen raggar på mig[cool]

I want to believe[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barasara:

Tänk om jag kommer på att jag tycker om honom jätte jätte mycket och så har jag precis dumpat honom?

sånt kan hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

kanske därför ingen raggar på mig[cool]
I want to believe[mad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst, man blir inte mer kär för att personen är snyggare.. utan för att den har lite mer att komma med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barasara:

är rädd för att de ska dissa mig. det känns som om de kommer dissa mig, jag är inte så snygg

sucks to be you åh nej fedt synd. [sad]


   
SvaraCitera