Aviseringar
Rensa alla

någon som kan spå?


Ämnesstartare

hej!

någon som kan spå mig? min framtid kärlek osv.


   
Citera

Ja, din framtid ser fortfarande skitbra ut. Allt blir bra. 


   
SvaraCitera

Bara i kaffesump.


   
SvaraCitera

Vad jag kan se så kommer du på gatan. Inte som försäljare av diverse damsugare utan som en pundare som langar knark. En dag har du samlag med en av dina pundarpolare. Av misstag blir det ett barn. Men barnet klarar sig inte på grund av att ni rökte hasch under graviditeten.

När du närmar dig 50-års åldern så blir du arresterad av polisen efter att du sålt cannabis till ett häng 13 åringar. Efter att du genomlidit ditt straff hamnar du på ett något behandlingshem. Tillslut får du ordning på ditt liv!


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

En dag kommer du dö.


   
SvaraCitera

Flera dagar kommer du leva


   
SvaraCitera

sluk: En dag kommer du dö.


   
SvaraCitera

Vi har ett orakel här på forumet som heter Dödsguden  och  han tror själv han kan spå fast ingen annan tror honom. Skadeglädje


   
SvaraCitera

försökte spå din framtida kärlek
såg bara en katt


   
SvaraCitera
penja

Du kommer äta mat och så. Kanske få en kyss eller två. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Bara i kaffesump.

om man skickar bilder på kaffet kan du?


   
SvaraCitera

Ruter 9 - Spader 9 - Spader Kung

2016 kommer vara ett jobbigt år för dig ekonomiskt. Det tycks börja bra, men kommer stadigt gå utför. Du längtar efter förändring men 2016 är inte året där förändringarna kommer vara i din fördel. Korten spår sjukdom och olycka. Se upp för en man med mörka ögon, han kan tyckas handla i din favör men han är bara in it för egen vinning. Sätt inte allt förstor tilltro till honom. Drog ytterligare ett kort för att få en klarhet i vad han har för roll i det hela, dog Spader 3. Det tycks finnas någonform och relationsdrama på horisonten och han är en del i det. 

Låter som att du kommer få ett riktigt skitår. Håll hårt i pengarna och se upp för griniga män.


   
SvaraCitera

Ibland är det inte lätt att hitta ett bra medium. Och man måste vara väldigt skeptisk när man pratar med någon som påstår sig vara ett medium. Jag pratade en gång med någon här https://www.xn--splinje24-62a.se/spadam/ och det verkade vara okej. Men jag skulle råda dig att vara skeptisk till alla som försöker sälja dig något, än mindre tjänster som detta.


   
SvaraCitera