Aviseringar
Rensa alla

Någon som läser Kalle Anka trots ålder?


Ämnesstartare

Jag brukar kunna läsa Kalle anka ibland om jag har en till hands. Inget jag följer dock. Bara larv att det skulle barnsligt att läsa något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bamse. Härliga juvliga bamse [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AA vad bra då är jag inte ensam 🙂


   
SvaraCitera

Prenumererade fram tills för några år sedan. Sa sedan upp den, inte för att det var för barnsligt utan för att jag inte hade råd längre. Hade jag haft råd fortfarande hade jag troligen fortsatt prenumerera.


   
SvaraCitera

Kommer nog alltid att läsa Kalle Anka... det händer även att man läser Bamse. Roligt att läsa Bamse nu när man är äldre, och inser all mysig sosse-propaganda som finns där[love]


   
SvaraCitera

läser kalle anka på toaletten hos en vän.


   
SvaraCitera

Widk:

det inte finns någon editknapp

jo, finns visst


   
SvaraCitera

läser WITCH ibland, det är mycket barnsligt


   
SvaraCitera

Inget går upp mot en bra Kalle Anka tidning [bigsmile]
Don Rosa serierna har jag dessutom fått över på datorn, dom är så jäklarns bäst!


   
SvaraCitera

Ellllaaa:

Min lillebror premunemerar på Kalle Anka och även jag sitter och läser den emellanåt och så dumt är det inte!?

Någona annan än jag som vågar erkänna att de läser ngt barnsligt?

Jag älskar kalle anka! Prenumererade på det när jag var liten men än idag läser jag den såfort jag kommer över en tidning. Haha mitt ex som är 22 år prenumererar fortfarande på Kalle Anka 🙂 Man kan aldrig bli för gammal för något man fortfarande tycker om!


   
SvaraCitera

Widk:

Gillar inte att det inte finns någon editknapp men alltså

finns det ju! I ditt inlägg längst ner till vänster finns det ett plus-tecken, tryck där och sen "Ändra". Se man lär sig något nytt varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Indeed, läser gärna Kalle Anka som dasstidning oavsett ålder [bigsmile]


   
SvaraCitera

Lite äldre Kalle Anka är helt okej om man befinner sig en sommarstuga eller liknande, vill mig minnas att dom nyare kalle-äventyren är lite sämre och tråkigare om man är lite äldre medan Carl Barks osv hade lite mer finess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste Kalle fram tills jag var typ 12 år... Hehe, som andra nämnt så är det ju den perfekta dasstidningen[love]


   
SvaraCitera
Knuvel

jag kan kalle anka tidning ibland, när jag har tråkigt.


   
SvaraCitera