Aviseringar
Rensa alla

Någon som såg misstänkt igår om Cannabis smugglingen osv?


Ämnesstartare

Rodja:

Early, early sunday morning there was a big ganja smuggling

eek-a-mouse [love] 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiquidBamboo:

Stäng din keft äckliga kommunist-subba

men du kolla iaf på inslaget tack vare mig.. och du kan ju gå och hoppa från närmsta bro din äckliga FITT FITTAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiquidBamboo:

Han sa fan inte att det är bidragens fel att folk röker cannabis här han sa att Sverige är ett ganska bekvämt land att sköta sån verksamhet i och det stämmer ju? Vad är det som inte är sant i det?

Han säger att det är ett väl byggt socialbidragssystem, ett välfärdssystem och ett bekvämt land att operera i... kan inte stämma in me att det är ett väl byggt socalbidrags system..och som jag tolkade det första gången jag såg det var precis som ja skrev i början men det är väl upp till alla att ha sin egen tolkning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

men du kolla iaf på inslaget tack vare mig.. och du kan ju gå och hoppa från närmsta bro din äckliga FITT FITTAAA

tack vare dig? Okej, såg det på TV men annars är det lugnt.

DestinyM:

det är väl upp till alla att ha sin egen tolkning

Nää, vad han säger och vad du tolkar det som är två olika saker. Du är för korkad för att yttra dig, åter igen: stäng din käft.


   
SvaraCitera

kosmonaut:

Jag sa att det var många. Om du är för lat för att leta upp dem är det inte mitt fel. [confused]

Är de såpass många borde du väl inte ha några problem med att hänvisa till åtminstone en? Bevisbördan ligger inte på mig, min vän, det var du som påstod att alla bidragstagare är knarkare, kan du inte styrka det kommer jag att se det som snömos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

.

Fick du slut på ord flicka lilla?


   
SvaraCitera

Observator:

Är de såpass många borde du väl inte ha några problem med att hänvisa till åtminstone en? Bevisbördan ligger inte på mig, min vän, det var du som påstod att alla bidragstagare är knarkare, kan du inte styrka det kommer jag att se det som snömos.

Sluta mata trollet. Det är redan mätt.


   
SvaraCitera

kosmonaut:

Alla bidragstagare är knarkare. Det finns det många studier som påvisar.

Till att börja med, du måste vara dum i huvudet kosmonaut.

Förövrigt så finns det många vetenskapsmän, författare, musiker, politiker, men även städare, affärsbiträde m.m. som röker på.. Det är idioti att säga att olika s.k. klasser i samhället enbart röker på.


   
SvaraCitera

Fan va nii snackar skit knarkare går på soc xD ,

Det handlar inte om du knarkar eller inte, det handlar om din mentala sitation.
hur du är som en människa , Haan ee en Smunk!!

Hade ALDRIG fått för och ta emot socialbidrag, men röker hasch det gör jag!


   
SvaraCitera

escape17:

Till att börja med, du måste vara dum i huvudet kosmonaut.

Förövrigt så finns det många vetenskapsmän, författare, musiker, politiker, men även städare, affärsbiträde m.m. som röker på.. Det är idioti att säga att olika s.k. klasser i samhället enbart röker på.

Frågan är vem som är dum i huvudet med tanke på mitt senaste inlägg. Men jag kan fortsätta om du vill.

Vakna upp ur din koma min unge man. Jag blir helt klart förbryllad över hur du kan ha ett sådan naiv bild av din omvärld. Jag får känslan av att du fortfarande sitter i en såpbubbla där allting är målat i vackra färger. Om du vågade sticka hål på den här bubblan och bara kika ut för en minsta liten sekund skulle du förmodligen bli chockad.

Självklart röker inte vetenskapsmän på. Det är just dessa som genomfört studierna som visar på att det bara är bidragstagare som brukar sådana hiskeliga substanser. Om en forskare skulle rökt på skulle aldrig studier som dessa bli gjorda. Det säger sig självt. Om du ansträngde dig för en sekund och tänkte igenom det här med hjälp av de få hjärnceller du har skulle du finna att det är ganska självklart.

Jag rekommenderar för övrigt filmen Reefer Madness som på ett ypperligt sätt förklarar riskerna med att använda tung narkotika som t.ex. cannabis.

Må väl!

A__Z:

Fan va nii snackar skit knarkare går på soc xD ,

Det handlar inte om du knarkar eller inte, det handlar om din mentala sitation.
hur du är som en människa , Haan ee en Smunk!!

Hade ALDRIG fått för och ta emot socialbidrag, men röker hasch det gör jag!

Gå till dina svensklektioner. Det går inte att tyda vad du skriver. Testa även att dumpa hacshpipan när du håller på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera