Aviseringar
Rensa alla

Någon som ska gå på Kingsizegalan?


Ämnesstartare

Moi!

Är det någon här som ska gå på årets Kingsizegala? Tycker att det är kul att svensk hiphop har en egen gala som bara växer och växer för varje år.  Jag har tänkt att gå men har väldigt dålig koll på vilka som ska uppträda. Jag verkar inte kunna hitta något program för galan, någon som har mer info? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Trodde inte hiphop var en grej längre.


   
SvaraCitera

Men för fan, googla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Men för fan, googla

Men för fan jag hittar ju inteeeeee!!! 😀


   
SvaraCitera

Svensk hiphop kan vandra till sandlådan och gräva ner sig som dom dagisbarn dom är... Sebbe är den ända sanna!

Inget illa menat Fredrika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Svensk hiphop kan vandra till sandlådan och gräva ner sig som dom dagisbarn dom är... Sebbe är den ända sanna!

Inget illa menat Fredrika.

Sebbe den enda? Åh herregud, du har då noll koll på svensk hip hop. 

Inget illa menat Xuzkie. 


   
SvaraCitera

Läste att det är Behrang Miri som ska hålla i den galan. Som konferencier alltså. 

Här är han!


   
SvaraCitera

fredrikavarnamnet:

Sebbe den enda? Åh herregud, du har då noll koll på svensk hip hop. 

Inget illa menat Xuzkie. 

De enda sanna. Kanske inte bokstavligt den enda bra men 90% utav dom och tex dom som skall på galan tycker jag bara är löjliga Förvirrad


   
SvaraCitera

Jag ska gå, när jag såg att Joey Bada$$ kommer så bokade jag direkt. Nordens största hiphopgala kan man ju inte missa. Och de som inte vet något om svensk hiphop behöver ju inte hata på det, svensk hiphop är större nu än någonsin!


   
SvaraCitera
Millso

Här hittar du allt om Kingsizegalan!  http://www.tv4.se/kingsizegalan

Jag är rätt taggad på att se Ken Ring uppträda. Han är och kommer alltid att vara en av Sveriges bästa rappare! Stockholms egna Tupac! Hehe


   
SvaraCitera
Petra

Grullet:
Läste att det är Behrang Miri som ska hålla i den galan. Som konferencier alltså. 

Han är tung den där Behrang! Jag ska gå på galan och jag tror att det kommer bli överfett. Den som var konferencier förra året var ju rätt tråkig tycker jag, jag tror att Behrang kommer att axla detta mycket bättre, han är en ödmjuk och rolig kille! 


   
SvaraCitera

aristoteles: Trodde inte hiphop var en grej längre.

.

Hjärta


   
SvaraCitera
Petra

   
SvaraCitera