Forumet - Någon som ska på språkresa med ef till Malta sommaren 2013?

Någon som ska på språkresa med ef till Malta sommaren 2013?

1227 1 17

Spana också in:

Min kompis var i Malta under år 2011. Hon sa att det var en av de bästa upplevelser hon har gjort! Själv reste jag till Kalifornien (Santa Barbara) i somras med EF. Jag bodde på elevboendet tillsammans med 200 andra elever från hela världen + att man hade en egen klass i skolan.

Jag tyckte hela grejen var en väldigt rolig upplevelse! Bodde på ett ställe som kallades för Isla Vista och där bodde även alla college-elever. Var mycket shopping, umgänge, fester, surfing och studier! Minne för livet enligt mig och ett mycket bra sätt att resa på om man gör det för första gången. [smile]
icallitlovee:

Jag tyckte hela grejen var en väldigt rolig upplevelse! Bodde på ett ställe som kallades för Isla Vista och där bodde även alla college-elever. Var mycket shopping, umgänge, fester, surfing och studier!

vill göra detta :(. kan få om jag bestämmer mig NU o köper biljetter till USA nu liksom.. men kan inte bestämma mig..
fetstickan:

vill göra detta :(. kan få om jag bestämmer mig NU o köper biljetter till USA nu liksom.. men kan inte bestämma mig..

Rekommenderar att bo på elevboende trots att det är svinigt dyrt! Men man får mer upplevelse då och hinner lära känna mera folk. Människor från hela världen runt om en hela tiden + att amerikanerna bara är utanför dörren! :)