Aviseringar
Rensa alla

Någon som snackar flytande spanska och vill vara till hjälp?


Ämnesstartare

Först, lol att ja satte den här tråden i det här forutmet, men alla är så aktiva här. + att det är faktiskt ett litet liten problem 🙂

Så nu undrar jag om det finns någon som är grym på både spanska och svenska (som snackar båda flytande) som kan rätta en uppsats ja har skrivit på spanska .. ? Jag skrev den först på svenska och översatte med översättningsprogram så det lär vara rätt mycket gramatikfel. Så om det finns någon snäll människa som vill hjälpa till, så får du msn så jag kan skicka. SNÄLLA [cute][love]


   
Citera
Ämnesstartare

KOM IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! Jag går i 9an så ni behöver inte vara bäst i världen, bara hyffsat bra! [smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte hjälpa dig [sad] och jag vill inte heller....[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pluggar franska >:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Jag kan inte hjälpa dig och jag vill inte heller....

haha elak ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sloganizer:

Jag pluggar franska >:(

åh syyyyynd ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars skulle jag hjälpt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

Jag skrev den först på svenska och översatte med översättningsprogram så det lär vara rätt mycket gramatikfel

Skyll dig själv! Es fraude! No voy a ayudar te tu deberes...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Skyll dig själv! Es fraude! No voy a ayudar te tu deberes...

hah .. okeeeeeeeeej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

hah .. okeeeeeeeeej

Ska man skriva en text på spanska ska man förstå den och inte använda någon jädra programtolk... skäms! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Ska man skriva en text på spanska ska man förstå den och inte använda någon jädra programtolk... skäms!

meh ja har faktiskt kollat va orden och allt betyder så ja försår vad det står men fortfarande är det nog rätt mycket fel [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

meh ja har faktiskt kollat va orden och allt betyder så ja försår vad det står men fortfarande är det nog rätt mycket fel [smile]

Men du förstår inte grammatiken? Då förstår du ju inte texten alls, du lär ju dig absolut ingenting på att använda en tolk... [no-no]
Kan du inte skriva det du vill skriva kanske det är överkurs och onödigt att skriva, eller så har du inte hängt med på lektionerna bara [y]
Själv tycker jag att du ska försöka skriva texten själv eller försöka lära dig grammatiken i texten också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

du lär ju dig absolut ingenting på att använda en tolk...

jo ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casanra:

jo ...

nej. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

nej.

men jo för ja försöker ju ändra alla fel och kollar va alla ord betyder [smile]


   
SvaraCitera