Aviseringar
Rensa alla

Någon som vet?


Ämnesstartare

Någon som vet vad fan man ska göra när ens mamma säger -
"Vi vet att du är bi, men vi gillar det inte, du kan ha sex med tjejer men vi vill inte att du spenderar ditt liv med en. Vi vill ju ha riktiga barnbarn, aja, du kanske ändrar dig med tiden"

Och man kan inte skrika dra åt helvete för man försöker att inte börja gråta..
Ska jag vänta ett tag och se om hon bara behöver vänja sig.. eller vad ska jag göra? Trodde hon var den som skulle acceptera mig helt som jag är och vad jag gör mest av alla.... så var det ju visst inte.


   
Citera

skit i na


   
SvaraCitera

Be henne dra något gammalt över sig.


   
SvaraCitera

Försök att inte tänka på det. Det tar bara energi från dig. Får hon smälta det lite mjuknar hon förhoppningsvis. Låna en bok på biblioteket om något hbtbarn som haft det svårt med acceptans? Det kan få henne att tänka lite längre.


   
SvaraCitera

Ignorera


   
SvaraCitera

Trist att hon är så trångsynt.
Låt det vila ett tag.
Sedan tycker jag att du lugnt borde försöka förklara att det sårar väldigt mycket att hon inte tar dig på allvar.


   
SvaraCitera
höna

dum[sad]

skit i!


   
SvaraCitera

Så länge 2 personer av samma kön inte kan tillverka biologiska ungar med varandra.. Håller jag med din morsa. [blush] Du är ju trots allt bi, ta tiden till akt och experimentera lite med tjejer.

När du känner att det är dags, kan du hitta dig någon fin man att hålla ihop med livet ut, ordna familj & grejer. [y][wink]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hahahha, idioti, du kan ju få barn likväl, om du nu vill detta.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

S3ON:

Så länge 2 personer av samma kön inte kan tillverka biologiska ungar med varandra.. Håller jag med din morsa.

varför


   
SvaraCitera

Det spelar ingen roll vad föräldrar tycker, egentligen, för när vi ungdomar börjar vårt vuxenliv är de nästan ute ur livet för gott... Så vad spelar deras åsikter för roll egentligen? Och även om de skulle leva ett långt tag efter att vi påbörjat vårt vuxenliv, så är det ändå vi som ska leva vårt liv och inte våra föräldrar som ska leva det åt oss... Så återigen spelar deras åsikter ingen betydlig roll, dock kan det påverka oss både negativt och positivt, tyvärr:(


   
SvaraCitera
mynona

freakin:

vi vill inte att du spenderar ditt liv med en. Vi vill ju ha riktiga barnbarn, aja, du kanske ändrar dig med tiden"

Så själviskt. När du inleder ett förhållande ska du ju trots allt göra det för kärleks skull och inte för att avla barnbarn åt dem. [sad] Det kan du påpeka, men det bästa är nog att helt enkelt inte bry dig om vad de tycker. De blir tvungna att acceptera vem du än väljer ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

När du känner att det är dags, kan du hitta dig någon fin man att hålla ihop med livet ut, ordna familj & grejer.

Nu är ju då "problemet" att jag tror att jag aldrig kommer spendera mitt liv med en man eftersom att jag lutar mer åt tjejer och jag har aldrig i hela mitt liv haft känslor för en kille, men jag har det för måånga tjejer.
och med en kvinna kan jag fortfarande få biologiska barn, sådeså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

och inte för att avla barnbarn åt dem.

Åhhh, det bästa jag har hört ngn säga! DET ska jag fan säga till henne! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

hahahha, idioti, du kan ju få barn likväl, om du nu vill detta.

Yes, min tanke precis, kan ju inseminera eller vad det heter och få biologiska barn trots att jag är med en kvinna...


   
SvaraCitera