Aviseringar
Rensa alla

någon som vet hur man får långa ögonfransar?


honolulu:

aha trodde du jämförde drf det såg så lika ut, höhö.

Nä, var höger/vänster.
Fast mina såg typ ut så förr, med mascara. Men mascaran blekte topparna på fransarna, så det såg jätteskumt ut så fort jag gick utan.

honolulu:

undrar om jag bara kan använda den utan mascara, eller om den också gör så dem ramlar?

Har aldrig använt, så har ingen aning [blush]

Hittade en gammal bild, fast hade redan slutat med mascara då. Men man ser typ "glappen" som var i ögonfransarna.

98892_1250110715.jpg


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast mina såg typ ut så förr, med mascara. Men mascaran blekte topparna på fransarna, så det såg jätteskumt ut så fort jag gick utan.

oh okej, pga ljusa ögonfransar ju, tror inte dem blektes?

Nintendo:

Hittade en gammal bild, fast hade redan slutat med mascara då. Men man ser typ "glappen" som var i ögonfransarna.

jo det gör man, mina är så korta att dem inte ens syns sådär på bild :p


   
SvaraCitera

honolulu:

oh okej, pga ljusa ögonfransar ju, tror inte dem blektes?

nä, har mörkt bruna/i princip svarta fransar, med i kanterna var de jätteljusa, nästan blonda. Det har försvunnit nu, så antar att de var för att mascaran blekte eller för att de blev slitna!


   
SvaraCitera

Nintendo:

nä, har mörkt bruna/i princip svarta fransar, med i kanterna var de jätteljusa, nästan blonda. Det har försvunnit nu, så antar att de var för att mascaran blekte eller för att de blev slitna!

oh okej, vad skumt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

nä, har mörkt bruna/i princip svarta fransar, med i kanterna var de jätteljusa, nästan blonda. Det har försvunnit nu, så antar att de var för att mascaran blekte eller för att de blev slitna!

olivolja tar bort det där ljusa på topparna[smile]


   
SvaraCitera

http://www.neulash.se/
Rekommenderas så fort du känner att du inte orkar med den där skrymmande plånboksutfyllnaden[y] Plus att du känner dig äventyrlig och vill testa på något tipsaren faktiskt inte har en aning huruvida det fungerar eller inte.


   
SvaraCitera

mwoah:

olivolja tar bort det där ljusa på topparna

Ah, okej [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder denna: http://makeupstore.se/sesv/products/eyes/mascara/treatmentmascara

Det förlänger ju inte fransarna men gör så att dem blir friskare och får mer näring, vilket borde göra dem finare och att dem växer bättre? Jag har använt min i ett år ( använder fortfarande samma 'tub') , jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. jag har redan väldigt mörka långa ögonfransar fast jag är helsvensk, men jag tycker faktiskt dem har blivit tjockare och en aning längre.. Värt att testa iallafall, inget dåligt pris [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Häng lite tyngder i kanten på fransarna så de liksom dras ut och förlängs.

[cry]


   
SvaraCitera

honolulu:

eh, är helutlänning (lol)

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Köp falska. Eller vi kanske kan byta, jag har alldeles för långa och kvinnliga ögonfransar.


   
SvaraCitera