Aviseringar
Rensa alla

någon som vet någon bra guide hur man kan träna hemma? ist för gym


Ämnesstartare

kattmaat:

ät mer, var inte rädd för vad du äter heller, under förutsättningar att du kombinerar det med rätt mängd träning[crazy]

eat your vitamins, say your prayers and never say never BROTHER!!

äter jag mer skulle jag spy xD


   
SvaraCitera

japansgrill:

äter jag mer skulle jag spy xD

ät spyorna också då....jag gör det, och jag går därför upp i vikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

ät spyorna också då....jag gör det, och jag går därför upp i vikt

hahahah fan äru äcklig eller ? xD


   
SvaraCitera

japansgrill:

hahahah fan äru äcklig eller ? xD

asså man sväljer dem innan man spytt upp dem, det funkar, äckligt finns inte, vill du gå upp i vikt får du offra dig också, och det är lika bra du vänjer dig för man måste offra sig jämt och ständigt här i livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

asså man sväljer dem innan man spytt upp dem, det funkar, äckligt finns inte, vill du gå upp i vikt får du offra dig också, och det är lika bra du vänjer dig för man måste offra sig jämt och ständigt här i livet

hahah jaha du menar så xD trodde du mena spy i ett glas sen drickeru upp de igen xD. Men asså jag vill juh bli stor och stark inte liten och fet:P


   
SvaraCitera

Gå på gym i alla fall, skit i alla andra bara, och sätt dina egna mål.
Vad ska de göra? Skratta åt dig? Då är de bara omogna fånar som inte fattar ett skit. Om man är stark, och vet hur det går till ska man hjälpa folk som precis börjat, inte skratta åt dem!


   
SvaraCitera

INGEN MED ÄS FÅR LÄSA DETTA, DÅ DÖR NI!!! Dold text: Storstäda, det bränner en massa kalorier har jag läst.


   
SvaraCitera

japansgrill:

hahah jaha du menar så xD trodde du mena spy i ett glas sen drickeru upp de igen xD. Men asså jag vill juh bli stor och stark inte liten och fet:P

därför du kombinerar med rätt mängd träning, det funkar, jag har gjort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

därför du kombinerar med rätt mängd träning, det funkar, jag har gjort det

vad är rätt mängd träning ?:O någon guide?


   
SvaraCitera

japansgrill:

vad är rätt mängd träning ?:O någon guide?

personligen....

Måndag: Bröstpass på gymmet, MMA-pass senare på kvällen
Tisdag: Ryggpass på gymmet, boxningspass senare på kvällen
Onsdag: Submission Wrestling på kvällen
Torsdag: Full fokus på armarna, bicep-tricepspass samt axlar, boxning på kvällen
Fredag: Ben, MMA-pass på kvällen
Lördag: Vila, brukar gå på fester då och ibland scorar man ju brudar så då blire ett motionspass det med[cute][blush][wink]
Söndag: Vila

Det är iaf vad som gäller den här månaden, ska lägga mer fokus på konditionsträning nästa månad men det är vad som gäller nu, är dock sjuk just nu så har inte fått nån träning på hela den här veckan[sad]


   
SvaraCitera

ajusste, ska eventuellt börja lira thaiboxning på lördagar men det är bara en tanke som har slagit mig, inget bestämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

MMA-pass

kattmaat:

boxningspass

kattmaat:

Wrestling

vadå då måste man väll gå i sporterna ?:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

ajusste, ska eventuellt börja lira thaiboxning på lördagar men det är bara en tanke som har slagit mig, inget bestämt

meeen shiit :O, fan du är i full gång :O min kropp hade varit helt slut :O


   
SvaraCitera

japansgrill:

meeen shiit :O, fan du är i full gång :O min kropp hade varit helt slut :O

jo jag var rätt slut i förra helgen kan jag erkänna ^^

dessvärre har jag inte kunnat träna sen i fredags på grund av min förkylning så jag känner redan nu hur jag rasar i vikt och blir svagare[sad]


   
SvaraCitera

japansgrill:

vadå då måste man väll gå i sporterna ?:O

förlåt?


   
SvaraCitera