Aviseringar
Rensa alla

Någon som vill komma på min studentskiva?


Ämnesstartare

Hej! Är det någon som har lust att komma på min student skiva den 15e april
Plats: skyddsrummet. Tema: Look your best
Jag måste sälja 12 biljetter men jag har tyvärr inte många kompisar som vill köpa de. Alltså jag har inte många kompisar över huvud taget.
Då tänker jag att jag skulle kunna dela ut biljetterna gratis till några av er.
Skivan kommer inte att vara tråkig jag är säker på det eftersom jag måste vara den enda personen i klassen som är så osocial, det kommet att bli en bra fest med många brudar och killar
Hör gärna av er hit: alwaysummer00@gmail.com eller skicka ett PM
🙂


   
Citera

Creaturee:

Alltså jag har inte många kompisar över huvud taget.

awww [sad]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Meh, vem fan har 12 kompisar sådär på rak arm som man ba "JA VET PRECIS VILKA JA SKA FRÅGA"... Varför har ni gjort så att man får så många? Vår skiva var också på skyddsrummet lulz, men vi fick typ 3 biljetter var.

Men du kan alltid kolla med dina klasskamrater, om dem har massa kusiner eller kompisars kompisar som vill gå, då kan de nog hjälpa dig. Jag tror att så länge klassen får in pengarna så är det cool (du som betalar dem då), då behöver du inte få med dig 12 pers.


   
SvaraCitera

öppen bar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men du kan alltid kolla med dina klasskamrater, om dem har massa kusiner eller kompisars kompisar som vill gå, då kan de nog hjälpa dig. Jag tror att så länge klassen får in pengarna så är det cool (du som betalar dem då), då behöver du inte få med dig 12 pers.

Sant, men det kommer att kännas pinsamt eftersom alla i min klass har mer än 12 nära vänner, och alla tror att jag har det me. Fan också


   
SvaraCitera

Creaturee:

Sant, men det kommer att kännas pinsamt eftersom alla i min klass har mer än 12 nära vänner, och alla tror att jag har det me. Fan också

Det är inte pinsamt, du kan bara säga att alla inte kunde komma och att du har några biljetter kvar om någon i klassen vill ha.. Behöver ej bli en sån stor grej utav det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Det är inte pinsamt, du kan bara säga att alla inte kunde komma och att du har några biljetter kvar om någon i klassen vill ha.. Behöver ej bli en sån stor grej utav det

A så kan jag väl göra[rolleyes] men först ska jag försöka att lösa det på nåt annat sätt.


   
SvaraCitera