Aviseringar
Rensa alla

någon som vill prata?


Ämnesstartare

det skulle vara så himla skönt med någon att prata med. Vet inte vad som är värst att vra mobbad eller att behöva sitta och hålla på allt ensam. all¨t hade varit så himla mycket enklare om någon visste. det känns faktiskt inte som att någon märker eller fattar. men någon av er kansnke skulle förstå.

vet att jag säkert är mycket yngre än många här men jag har verkligen inte någon annan att prata med.

Skulle ni vllja prata med mig så kan ni väll komentera eller skicka vänförfrågan.


   
Citera

Alltså, jag vet inte om jag är så mycket att prata med och jag kommer inte kunna svara idag men du skulle kunna skicka ett pm eller inlägg här och skriva av dig så kanske jag kan komma med några tips eller åsikter.


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Kan troligen ej identifiera mig med dina problem, så nej.


   
SvaraCitera

Buddah:

Kan troligen ej identifiera mig med dina problem, så nej.

Ett fint sätt att få någon att känna sig mer ensam på. [n]


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Ett fint sätt att få någon att känna sig mer ensam på.

My honest opinion!


   
SvaraCitera

Du kan alltid maila någon av oss på nätvandrarna, antingen här på UM eller på natvandrare.fryshuset.se

Ta hand om dig!


   
SvaraCitera

PMa mig om du vill! Har inte mycket erfarenhet men hjälper gärna. Har MSN också ifall du vill..


   
SvaraCitera

Hej där!

Jag kan kanske inte relatera till dina problem, men jag tycker att det är viktigt att du har någon att prata med!

Om du känner att du behöver det så kan du PM'a mig. Det är upp till dig men jag finns här om du behöver någon att bara snacka med.

Take care!


   
SvaraCitera

Hej hej, pratar gärna:)
Kan förövrigt kan jag tipsa om att kämpa på! Den hårda och kalla sanningen är tyvär att man ofta får ta sig ur sina problem själv, (lite samhällskritik). Skaffa en hobby, ngn aktivitet. Kan vara en bra början:)


   
SvaraCitera

tjena jag har sj haft lite problem genom alla skol år du kan gärna skriva så kan vi bytta lite upplevelse mvh joel


   
SvaraCitera

Om jag hade haft mer tid om dagarna hade jag gett dej mitt öra! 🙂

Det är viktigt att du hittar någon som lyssnar på dej. Det hjälper otroligt mycket när man ska orka ta sig igenom motgångar.

Du är inte ensam om att känna behov av att ha någon att prata med. Jag tror snart att någon skriver till dej här inne! 🙂

Kram och var rädd om dej! DU ÄR VÄRDEFULL, kom ihåg det! [love]


   
SvaraCitera

Du kan prata med mig om du vill, har själv blivit mobbad och misshandlad, så jag förstår...du kan skicka ett pm.


   
SvaraCitera

Jag kan prata med dig också!
Skicka bara ett pm.

Ha det så bra!


   
SvaraCitera