Forumet - Någon som vill snacka?

Någon som vill snacka?

104 0 27
okej, har vetat att jag är Bi i ca ett år nu o undrar om det kanske finns någon annan tjej som vill snacka eller så? Har inte berättat om det får någon förutom min bästa vän så skulle vara kul att snacka med någon som känner samma [smile] Bara att skicka ett PM om du vill snacka!

Spana också in:

Knarko:

§4. Forumet är avsett som ett publikum och därför skall meddelanden skrivas i den publika andan och inte användas för privat konversation.

Curlymen:

Ska inte göra ngt överhuvud taget idag
Men jag får väll göra som alla tjejer i amerikanska filmer och ta en dusch o dansa runt i mitt rum o sjunga för mig själv

haha tråkigt, fast kan vara soft. haha ja de brukar göra det. gör så, låter som en bra ide tycker jag

jag funderar på att gå på bio men regnar ute så är lite rädd för att gå ut [n]
patrick bateman:

jag funderar på att gå på bio men regnar ute så är lite rädd för att gå ut

Aa, det kan ju komma ett vattenmonster och käka upp dig [n]

Jag funderar på samma, men mamma vill att jag ska föja med på bio imorgon så stannar inne idag och kollar på någon serie istället. [smile]
stereo total:

Minns när jag var i din ålder. Jag var så förvirrad och allt var så nytt. Saknar det lite. Det var fint.

Vaddå fint? D: Jag hatar det! Ingen vill ju ta en på allvar, men på rumpan vill dom ta dig, haha ne. [party]
Men för många ses man ju bara som en hormonproppad 15 åring. Längtar tills det är över!