Aviseringar
Rensa alla

Någon som vill snacka?


Ämnesstartare

patrick bateman:

?

Curlymen:

?

§4. Forumet är avsett som ett publikum och därför skall meddelanden skrivas i den publika andan och inte användas för privat konversation.
[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

§4. Forumet är avsett som ett publikum och därför skall meddelanden skrivas i den publika andan och inte användas för privat konversation.

Jag inte tala svenska, jag inte förstå.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

§4. Forumet är avsett som ett publikum och därför skall meddelanden skrivas i den publika andan och inte användas för privat konversation.

Curlymen:

Ska inte göra ngt överhuvud taget idag
Men jag får väll göra som alla tjejer i amerikanska filmer och ta en dusch o dansa runt i mitt rum o sjunga för mig själv

haha tråkigt, fast kan vara soft. haha ja de brukar göra det. gör så, låter som en bra ide tycker jag

jag funderar på att gå på bio men regnar ute så är lite rädd för att gå ut [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag funderar på att gå på bio men regnar ute så är lite rädd för att gå ut

Aa, det kan ju komma ett vattenmonster och käka upp dig [n]

Jag funderar på samma, men mamma vill att jag ska föja med på bio imorgon så stannar inne idag och kollar på någon serie istället. [smile]


   
SvaraCitera

Minns när jag var i din ålder. Jag var så förvirrad och allt var så nytt. Saknar det lite. Det var fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Minns när jag var i din ålder. Jag var så förvirrad och allt var så nytt. Saknar det lite. Det var fint.

Vaddå fint? D: Jag hatar det! Ingen vill ju ta en på allvar, men på rumpan vill dom ta dig, haha ne. [party]
Men för många ses man ju bara som en hormonproppad 15 åring. Längtar tills det är över!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Curlymen:

Aa, det kan ju komma ett vattenmonster och käka upp dig

sånt skämtar man inte om! [mad]

Curlymen:

Jag funderar på samma, men mamma vill att jag ska föja med på bio imorgon så stannar inne idag och kollar på någon serie istället.

mysigt 🙂 vilken film hade ni tänkt se? och vilken serie kollar du [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mysigt 🙂 vilken film hade ni tänkt se? och vilken serie kollar du

Sorry :@ Min humor suger...

HAHAH. mamma och min lillasyster ska dra med mig på den nya Tintin filmen. Så det kommer antagligen vara jag och alla mammor med sina småbarn där, kul eller hur? [tired]
Ser på alla möjliga serier, idag såg jag på two and a half men och how i met your mother [smile]

Ser du på någon spec serie sj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Curlymen:

Sorry :@ Min humor suger...

haha lugnt, var rätt kul men gjorde mig lite rädd. jag tror på vattenmonster [blush]

Curlymen:

HAHAH. mamma och min lillasyster ska dra med mig på den nya Tintin filmen. Så det kommer antagligen vara jag och alla mammor med sina småbarn där, kul eller hur?

hahaha. ok inte så kul. kanske tom hemskt. stackars dig

Curlymen:

Ser på alla möjliga serier, idag såg jag på two and a half men och how i met your mother

Ser du på någon spec serie sj?

soft. jorå ser på lite allt möjligt. just nu kollar jag om prison break, inte sett det sedan det gick på tv för tusen år sedan. sen längtar jag till andra säsongen av the walking dead. nya two and a half men suger tycker jag [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAH, kollade på prisonbreak ett tag med en kompis för det är snygga killar med ^^ nu kollar jag inte längre.
Two and a half men är inte samma utan charlie [sad]
Nu är det liksom bara "One and a half men and a naken ashton kutcher" Inte lika kul..... haha [wink]
Laddade hem the walking dead för ett tag sedan men glömde kolla vad det var ;S Får checka in det imorgon!

patrick bateman:

nya two and a half men suger tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Curlymen:

HAH, kollade på prisonbreak ett tag med en kompis för det är snygga killar med ^^ nu kollar jag inte längre.

haha. prsion break har mer i sig än så, iaf första och andra säsongen. sen suger det

Curlymen:

Two and a half men är inte samma utan charlie
Nu är det liksom bara "One and a half men and a naken ashton kutcher" Inte lika kul..... haha

haha nej fyfan. inte alls lika kul. ashton kutcher är skittråkig

Curlymen:

Laddade hem the walking dead för ett tag sedan men glömde kolla vad det var ;S Får checka in det imorgon!

haha. gör så! det är asbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ashton kutcher är skittråkig

Men han har en riktigt najjs rumpa :@ Om dom inte har klippt in ngn annans då.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Curlymen:

Men han har en riktigt najjs rumpa :@ Om dom inte har klippt in ngn annans då..

haha det vet man aldrig, de brukar göra sånt. dock är inte jag så över förtjust i hans rumpa fast jag kollar sällan på killars rumpor

[smile]


   
SvaraCitera