Aviseringar
Rensa alla

någon som vill ställa upp som min slagpåse?


Ämnesstartare

Jag åkte för att hälsa på mina far i Borås i två veckor över sommarlovet. Allt är frid och fröjd tills jag läser i västmanlands tidning att det är översvämningar och bränder efter blixtnedslag över hela staden.

Min mor ringer och bekräftar just det jag sett. Mitt rum ligger dränkt i vatten och jag har ingenting kvar när jag kommer hem.

Alltin jag gjort, alla minnen, alla bilder; borta. Precis allt. Jag känner mig lagon pepp på sommarlov just nu.


   
Citera

Stackare. Måste kännas rent för jävligt.
Men slagpåse vill jag icke bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man känner sig väldigt utelämnad, ensam på något sätt. Det ironiska är att jag precis skulle byta rum och hade packat färdigt allt i kartonger, hade bara inte flyttat upp dem i mitt nya rum än.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Jag vill va din påse [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jennie_K:

Jag vill va din påse

Jag har då aldrig varit en människa som tror på våld men i denna stund är det oundvikligt. Jag tror aldrig att jag varit så angelägen om att få slå sönder någonting som jag är i denna stund xD


   
SvaraCitera

ohhh fy fan !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

ohhh fy fan !

Det roliga är att det ända som klarade sig var en gummianka som min lillasyster kastade in på min säng innan jag åkte. För den lär det vara paradiset!


   
SvaraCitera

Hidiouscarwreck:

Det roliga är att det ända som klarade sig var en gummianka som min lillasyster kastade in på min säng innan jag åkte. För den lär det vara paradiset!

ja det är nog det enda positiva.
men hur ser rummet ut idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

men hur ser rummet ut idag?

Eftersom jag dock inte är hemma så kan jag inte svara på det exakt. Men dom har pumpat ut allt vatten och enorma vattenskador kommer att bli aktuella. Sängen är genomvåt och min stereo, högtalare, tv, dvd och böcker m.m gick inte att rädda. Det var iprincip gummiankan som klarade sig, dom beskrev det som en titanic scen. När dörren slits upp från trycket av vattnet. Det skulle regna lika mycket idag igen stog det i tidningen


   
SvaraCitera

Hidiouscarwreck:

högtalare, tv, dvd och böcker m.m gick inte att rädda. Det var iprincip gummiankan som klarade sig, dom beskrev det som en titanic scen. När dörren slits upp från trycket av vattnet. Det skulle regna lika mycket idag igen stog det i tidningen

awwh okej [n] det som är bra att du har 2 hem [smile]
så att du slipper ju lite utav detta.. men tycker fan det är synd att det ska hända just dig! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

det som är bra att du har 2 hem
så att du slipper ju lite utav detta.. men tycker fan det är synd att det ska hända just dig!

Haha nja, far min bor ju 40 mil ifrån mig^^ Och det är ju alltid synd om den som blir drabbad. Det är inte direkt någonting man hade önskat sig, men jag får väl vara possitiv och säga att" jag hade iallafall behövt rensa mitt rum. Nu fick jag lite hjälp på traven" haha.


   
SvaraCitera

Hidiouscarwreck:

jag hade iallafall behövt rensa mitt rum. Nu fick jag lite hjälp på traven" haha.

haha lite hjälp? [confused]
snarare för mycket hjälp [wink]

men asså var det bara ditt rum lr var det hela huset/lägenheten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

men asså var det bara ditt rum lr var det hela huset/lägenheten?

Jag hade mitt rum i källaren då, och mitt rum vätter ut mot pannrummet som var så sprängfyllt med vatten att min dörr smälldes upp och mitt rum blev fyllt med vatten. Det var visserligen vatten i hela källaren men ingenting så som i mitt rum. Våran stora tomma pool blev också fylld haha. Det jobbigaste var bara att jag innan jag åkte till pappa hade jag packat ner allting i lådor. Jag skulle flytta upp i min brors rum, men nu har jag dock inga saker att fylla det med längre.


   
SvaraCitera

Hidiouscarwreck:

åran stora tomma pool blev också fylld haha

hahaha

Hidiouscarwreck:

Det jobbigaste var bara att jag innan jag åkte till pappa hade jag packat ner allting i lådor. Jag skulle flytta upp i min brors rum, men nu har jag dock inga saker att fylla det med längre.

awwh [n][n][n] livet suger ibland [sad]


   
SvaraCitera