Aviseringar
Rensa alla

något är konstigt med mitt konto


Ämnesstartare

vissa av mina skickade meddelanden står som olästa trots att jag har fått svar på dem med det gamla bifogat (alltså: de måste ha blivit öppnade). detta är bara på vissa av meddelandena och helt utan koppling till vem jag har skickat dem till.

en annan sak är att det kan stå att en tråd har blivit ändrad av en person vid ett visst klockslag, vilket gör att det borde vara ett inlägg där, men jag kan inte läsa det. jag kan inte heller hitta något annat i tråden som har blivit ändrat av denna personen.

vad händer?


   
Citera
Ämnesstartare

iosib:

en annan sak är att det kan stå att en tråd har blivit ändrad av en person vid ett visst klockslag, vilket gör att det borde vara ett inlägg där, men jag kan inte läsa det. jag kan inte heller hitta något annat i tråden som har blivit ändrat av denna personen.

inlägg som har raderats?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

inlägg som har raderats?

ah. tack. [blush]

då återstår bara meddelandena.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

då återstår bara meddelandena.

det är inget konstigt med ditt konto. alla kan få sånna meddelanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det är inget konstigt med ditt konto. alla kan få sånna meddelanden.

det är irriterande iaf. jag vill veta om någon ignorerar mig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

det är irriterande iaf. jag vill veta om någon ignorerar mig [mad]

mm [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

vissa av mina skickade meddelanden står som olästa trots att jag har fått svar på dem med det gamla bifogat (alltså: de måste ha blivit öppnade). detta är bara på vissa av meddelandena och helt utan koppling till vem jag har skickat dem till.

Om personen sitter på en webproxy t.ex så är det problem med att öppna PM och då måste man trycka på stopp-knappen i webbläsaren för att hinna läsa vad som skrivits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera