Aviseringar
Rensa alla

Något du måste göra innan du dör..


Ämnesstartare

Kablash__:

Hamna i rampljuset på UM! [cool]

xD [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och handla i pyjamas, bo vid havet, köra formel 1-bil, surfa, finna kärleken sådär klyschigt sagt, uppleva riktigt bra sex, åka tvärs över usa i en Mustang cab från 60-talet, åka transsibiriska, engagera mig ideellt, vandra i en regnskog, besöka new york, hångla hett i biosalongen tills någon säger "get a room!"[blush], ta körkort, plantera ett träd, tatuera mig mer, ta en springnota, våga säga vad ja vill när jag har sex, adoptera ett barn, säga "jag älskar dig" till min mamma, typ fixa en bra utbildning och klara av att slutföra den.

.. ja det var väl nästan allt. borde klistra det här på pannan så jag inte glömmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äta sushi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Hamna i rampljuset på UM!

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvasi:

revolution.


   
SvaraCitera

ge ut tre böcker, sjunga på scen & väga 45 kg

det sistnämda blir dock svårare och svårare ju äldre jag blir...


   
SvaraCitera

Åka cykeltaxi med taximannen, solo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Possibly maybe:

borde klistra det här på pannan så jag inte glömmer.

eller tatuera i det så kan du stryka en grej på listan [crazy]


   
SvaraCitera

ah just det, bada naken mitt i centrum, tatuera mig, få barn/egen hund, flytta hemifrån, resa, plocka kantareller...


   
SvaraCitera

& så ska jag ha långt hår, sådär fint nångång

och så ska jag ha rest mkt mkt & så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa häst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta körkort, klippa mig hos en fukciing frisör, åka till Palestina och hälsa på alla mina släktningar, åka till USA, åka till Kenya, utföra ett stort samhällsprojekt, lära mig arabiska helt och spanska fullständigt (tycker spanska e skitvackert, speciellt när en kvinna pratar de),bli välutbildad och rik, skaffa minst tre barn (en stor familj e ett msåte), få större bröst hahahaha, ha sex på en strand, skriva tacktal till min familia, få en ring på mitt ringfinger på VÄRLDENS romantiska sätt hhihihahhohoho, berätta för mina barn att jag har/hade världens bästa mamma, skaffa en till katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste verkligen inte göra något speciellt innan jag dör, måste inget annat i livet heller för den delen. [party]


   
SvaraCitera

Bo på Irland [love]


   
SvaraCitera

hoppa fallskärm och resa mycket


   
SvaraCitera