Aviseringar
Rensa alla

Något jag bara borde glömma?


Ämnesstartare

Jag inser att ni kommer kalla mig troll och att det här förmodligen är fel forum men vad gör man inte när man behöver skriva av sig 🙂
Saken är den att jag har relativt nyligen haft ett kortvarigt jobb utomlands. Där träffade jag en kille som verkade perfekt om man bortser från att han är 11 år äldre och bor nära Frankrike. Han verkade gilla mig med men då vi bara träffades några dagar och jobbet var rätt politiskt gjorde ingen av oss något drastiskt. Nu kan jag inte sluta tänka på honom. Jag känner att problemsidan är rätt överhängande, inte för att jag bryr mig om ålder men vi har helt olika livssituation. T.ex. jobbar han och jag har inte ens gått ut gymnasiet. Avståndet är ju något av ett problem med så egentligen behöver jag bara tips på hur jag ska komma över honom. För det kan väl aldrig funka?


   
Citera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Han är i 30'rs ålder och du i tonåren? [surprised]

1.Dejta någon annan?
2.Sluta tänka på han, så fort du tänker på han byt tanke medvetet.
3.Ta kontakt med han igen.


   
SvaraCitera

maskerad:

11 år äldre

maskerad:

jobbar han och jag har inte ens gått ut gymnasiet.

du är typ 16-19 å han är typ 27-30? [surprised]

rekommenderar att glömma han, svårt som fan men blir bättre i längden


   
SvaraCitera

CharliesName:

rekommenderar att glömma han, svårt som fan men blir bättre i längden

Varför? Är det äkta kärlek, då är det bäst i längden att ta kontakt.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Varför? Är det äkta kärlek, då är det bäst i längden att ta kontakt.

aaaash, finns fler [zzz]
fast ja jag vet, man kan fastna å då äre "kört", går inte att glömma typ [sad]
men ja, från ett annat land när hon inte ens gått ur gymnasiet, låter problematiskt. fast kanske går att lösa om man verkligen vill [party]


   
SvaraCitera

Vet om en som är förlovad med en i Turkiet så, varför inte. [shake]


   
SvaraCitera

Haha trodde det först stod att ahn var 11 :O typ wtf


   
SvaraCitera

CharliesName:

aaaash, finns fler
fast ja jag vet, man kan fastna å då äre "kört", går inte att glömma typ
men ja, från ett annat land när hon inte ens gått ur gymnasiet, låter problematiskt. fast kanske går att lösa om man verkligen vill

Jag tror faktiskt inte att trådskaparen är i tonåren, hon vill bara vara anonym [cute]
Det är bättre att försöka ist för att låta något va och sedan flera år senare forsätta att tänka på det, och ångra sig. Om det är så att trådskaparen inte kan glömma honom då tycker jag att hón borde ta kontakt med honom och se om han känner likadant, sen om det visar sig att dem veeerkligen gillar varran då kan dem väl bli ihop lr gifta sig , om dem nu vill. Romantiskt är det faktiskt.[cute]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Romantiskt är det faktiskt.[cute]

hmmm, jo ifs. sen sant de du säger, testar man inte så kmr de äta upp en till slut.


   
SvaraCitera

maskerad:

Saken är den att jag har relativt nyligen haft ett kortvarigt jobb utomlands.

Jag som trodde att man behövde en klar utbildning för att jobba utomlands. [bigsmile]

maskerad:

dagar och jobbet var rätt politiskt

maskerad:

och jag har inte ens gått ut gymnasiet

hmmm.. [smile]


   
SvaraCitera

skaffa en hobby ett tag en kul hobby annars tänker du bara på han


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera