Aviseringar
Rensa alla

Något tips för att inte bli nervös när man ska röka?


Ämnesstartare

Alltid när jag ska röka cannabis så blir jag nervös, mitt hjärta slår lite snabbare, tankarna snurrar runt, blir lite skakig. Ändå gillar jag det och har egentligen ingen anledning att bli nervös men som sagt så blir jag det ändå. Det är mest innan och under tiden ja röker inte när jag är rökt.

Någon som har tips?


   
Citera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rök inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Någon som har tips?

OF 5:

rök inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick lite sprit innan [ops]

Nä, men se till att rättfärdiga vad du gör för dig själv, och tänk på att du inte upplevt dåliga konsekvenser av rökande innan. Antar att du är nervös antingen för att det är fel, eller för att du är rädd att snea på nåt sätt. Se till att bestämma dig för att röka eller inte röka, och bara kör på det. Konsekvenserna kan du inte styra över efter det, trots allt. Man får vänta och se. Det handlar om lugn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Antar att du är nervös antingen för att det är fel, eller för att du är rädd att snea på nåt sätt.

Har sneat en gång, det var förjävligt. Jag är egentligen inte rädd för att snea, röker bara lite när ja röker, nåra bloss eller så. Är egentligen inte rädd för något, blir bara nervös. Men tack för tipsen i alla fall 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja äta solrosfrön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

röker bara lite när ja röker

vad konstigt...[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

vad konstigt...[rolleyes]

varför är det konstigt? Känner av ändå, vill inte bli överstenad. När jag sneade rökte jag ganska mycket (en spliff själv, det är mycket för mig, har bara rökt 15 ggr kanske). Och anledningen till att jag snea var att mitt hjärta började dunka extremt hårt, kände varje slag ändå ut i fingertopparna o tårna. Ganska så obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar lite "[shake]"[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smutta på en läsk mellan blossen, andas lugnt och blunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benso.


   
SvaraCitera

Lyssna på lugn musik, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Benso.

har tänkt på det, är det bra att blanda med benso?


   
SvaraCitera