Aviseringar
Rensa alla

Något tips för att inte bli nervös när man ska röka?


Ämnesstartare

dobidamdam:

När jag sneade rökte jag ganska mycket (en spliff själv, det är mycket för mig, har bara rökt 15 ggr kanske)

Aha, du blir nervös pga ditt trauma, det är kroppens sätt att skydda dig ifrån "skadliga" aktiviteter, du får helt enkelt träna bort det samtidigt som du intalar dig själv att du inte kommer snea igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

har tänkt på det, är det bra att blanda med benso?

Vet inte, jag röker inte cannabis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

har tänkt på det, är det bra att blanda med benso?

Det är många som tycker det jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Det är många som tycker det jo.

Men googla lite i förväg för att känna dig tryggare, du vill ju inte snea igen.

Svarade på mitt eget inlägg. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir så, eller du röker för mkt/för snabbt.


   
SvaraCitera

dobidamdam:

har tänkt på det, är det bra att blanda med benso?

Ja, alltså det tar ju bort mer eller mindre all nervositet i de flesta sammanhang. Att du blir nervös och skakig borde således dämpas kraftigt.

Jag har aldrig blandat så jag har ingen egen erfarenhet, men det är i alla fall vad vänner till mig sagt.


   
SvaraCitera

Rök inte.


   
SvaraCitera

Benzo tar vad jag vet bort hela effekten av cannabis, dock aldrig testat så vet inte. Vet bara att en kompis som hade benzo utskrivet inte blev påverkad oavsett hur mkt hon rökte.

Testa annars valeriana, inte lika starkt som benzo kanske, men går att köpa i vanliga hälsokostbutiker.


   
SvaraCitera

Så kunde jag också känna förut. Men det var mest att säga åt sig själv att det inte finns något att vara nervös för! [cute]


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

Benzo tar vad jag vet bort hela effekten av cannabis,

Det är fel, känner många bensotorskar som är cannabisrökare också.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Det är fel, känner många bensotorskar som är cannabisrökare också.

Röker dom ofta? För röker man tre dagar i rad så har den halluciogena effekten i princip helt försvunnit, och det är den jag tror benzon dödar.


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

För röker man tre dagar i rad så har den halluciogena effekten i princip helt försvunnit,

De röker varje dag.
Att påstå att cannabis skulle vara halluciogen är bara befängt.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Att påstå att cannabis skulle vara halluciogen är bara befängt.

THC är lite av en blandning, inte en ren halluciogen men med många liknande drag, därför brukar den ofta sättas i en separat grupp.

"While many drugs clearly fall into the category of either stimulant, depressant, hallucinogen, or antipsychotic, cannabis, containing both THC and CBD, exhibits a mix of all properties, leaning towards hallucinogen properties due to THC being the primary constituent."
http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug )

Benzo kan iaf användas för att döda ett lsd-rus.


   
SvaraCitera

Im not a lemon:

THC är lite av en blandning, inte en ren halluciogen men med många liknande drag, därför brukar den ofta sättas i en separat grupp.

Jag vill inte verka viktig, men jag har varit daglig cannabisrökare i 5år, jag kan min drog. Har dock lagt det på hyllan nu och ska så förbli.

Ja, benso är svinbra att ha till hans när man trippar på lsd ifall man skulle snea på någotvis.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Jag vill inte verka viktig, men jag har varit daglig cannabisrökare i 5år, jag kan min drog. Har dock lagt det på hyllan nu och ska så förbli.

Jag kan säkert hitta någon bättre källa än wikipedia, men just nu har jag inte tid. Dock tror jag nog att även de som skrev wikipedia-artikeln vet vad de talar om.


   
SvaraCitera